العاطفة والوجدان مع التغيير

بقلم: مُرشَّح الرّئاسة الدّكتور زياد قزل,
تاريخ النشر 07/09/2013 - 01:46:53 pm

              توضيح لخطّة عملي وردِّي على تعقيبات القُرَّاء الأعزّاء

إنَّ ما أدرجتُه في بنود خطّة عملي هي مشاريع أساسيَّة يحتاجها المُجتمَع للارتقاء إلى مُستوى المُجتمعات المُتحضَّرة.
هذه المشاريع تعطي البلدة طابعًا مُلائمًا لجميع القطاعات وخاصَّة جيل الشَّباب.
الكثير من القُرّاء وصفني باللاواقعي، الحالِم الّذي لا يعرف ماذا يكتُب ومنهُم من وصفني بعدم المسؤوليَّة. هذا كُلّه لأنّي أقدّر وأحترم البلدة وأهلها، وأسعى للأكثر والأفضل. هذا لإنِّي تجرَّأت وتطرَّقت إلى ما فوق الزّفتة، الجُدران والدرابزين.
عُقود ونحنُ نتكلّم عن المجاري، المياه، والشّوارع.
نَعَم، سنوات عديدة واهتماماتنا تبدأ وتنتهي تحت الأرض، تحت مستوى الشَّوارع. أمّا ما فوق الأرض ومن يمشي على الشّوارع فلا أهمّيّة له!
أصبحنا نتوهَّم الفشل، نخاف الأحلام ونهاب مُواجهة الواقع.
تفشّى عندنا اليأس وعدم الثِّقة، وسيطرَ علينا الإحباط النّفسيّ، الاجتماعيّ، والسِّياسيّ، نخشى المُقارَنة مع العالم الخارجيّ، المُقارنة الّتي قد تحُثّنا على التَّحرُّك قُدُمًا.
صرنا نحمل جُروحًا نفسيَّة أثمرتها تجارب الماضي السِّياسيَّة.
هذه التَّجارِب عوَّدتنا على استعمال العاطفة وأغرقت وجداننا في سبات عميق.
الوجدان هوَ التَّعقُّل، والعاطفة تُثيرُ الغضب والخوف، الاستسلام للعاطفة يُفقِدنا الوجدان وقد نغضب كثيرًا.
وأمَّا بإسكات العاطفة نُعيد التّوازن، التّفكير، والتَّعقُّل.
سيطرة العاطفة أفقدتنا الإحساس بالتّاريخ. نسينا الأمس ولم نعُد نُفكِّر بالغد.
التّاريخ أثبت أنَّ معظم أخطائنا وكوارثنا سببها الانفعال العاطفيّ.
إنَّ مُستقبل التّطوُّر الاجتماعيّ يستند على سيطرة الوجدان وتخدير العاطفة.
وكان من قال : " إنَّ أعظم النّاس هم أكثرهم وُجدانًا ".
لنخرُج من ظُلمة العاطفة إلى العقل السّاطع.
نعم أخواتي وإخواني بالأحلام نبني الحقائق وبالخيال نتقدّم إلى الواقع.
ورحِم الله من قال : "وليست الخيالات والأحلام سوى هذا الاختمار الّذي يحتاج إليه الذّهن لتصوير المُستقبَل وحثّنا على الرّغبة والإرادة للعمل".
كُلُّنا نُريد التّغيير، السّعي للأفضل، والوُصول للحُرِّيَّة والاستقلال. كُلّنا نريد التَّخلُّص من الظُّلم.
على الفرد أن يرى آفاقًا واسعة في مجال الثّقة بالنّفس وتحرير الحياة من الذُّلّ والاستهتار، علينا التّغلُّب على العناصر المُحبِطة للعزم وتكوين مُجتمع مُنظَّم يتّسم بالتَّفوُّق.
بالتّغيير نُحوِّل الاستسلام للإيمان، وبهِ نقتلع عدم الثّقة الّتي غرستها سنوات الفشل.
علينا أن نصحى بعد هذا الليل الطّويل.
أنا غالبًا إنسان موضوعيّ وجدانيّ واقعيّ، وأزين الأمور بالقِيَم غير العاطفيَّة. أعالِج الأمور علميًّا، وأناقشها بالمنطق العلميّ.
نعم، العِلم هو لُغتي، وأجيدها على أحسن وجه. هذه اللغة تُعطي القُدرات المُميّزة لتحليل وفهم كل ما يدور حولنا.
قوانين العِلم بسيطة، منطقيَّة، دقيقة، صحيحة، وبعيدة عن العاطفة.
إنَّ إحساسي التّاريخيّ نحو المُستقبَل يمتدّ إلى عشرات السّنين القادمة.
نعم، عندي رُؤية للمُستقبل، عندي حُلم كيف أرى بلدتي بعد ثلاثين سنة وما بعد ذلك.
هُنالِك أجيال كثيرة تنتظر التّطوُّر والبناء، تنتظر المُشاركة في المسؤوليَّة، وتُفتّش عن الانتماء.
مخزون طاقاتنا الشَّبابيّة هائل وبحاجة إلى الفُرَص لاستغلاله.
شبابنا يمتاز بالحماس، النّشاط، والرَّغبة في خوض التّجارب الجديدة، وما علينا إلّا أن نُنمّي اهتماماته الاجتماعيَّة لتتفوّق على همومه الشّخصيَّة.
شبابنا في غاية الثّقافة وما علينا إلّا إشراكه في مشاكلنا الاجتماعيّة لاتمام نُضجِه وإعطائه المسؤوليّات لإدارة هذه البلدة.
شبابنا هُم قادة المُستقبَل وعليهم أن يستوعبوا أنَّ مصيرهم بأياديهم، عليهم الإصرار على المُشارَكة الفعّالة لمُلاءمة هذه البلدة لاحتياجاتهم.
ومن هُنا أطالِب الجميع بالتّعاون والتّكاتف معي من أجل تنفيذ برنامج عملي المذكور.
وكما قال العَقّاد : "التّعاوُن هو الوسيلة المُثلَى للقضاء على الاستغلال ولرسم سُبُل الإصلاح".

تعليقك على الموضوع
هام جدا ادارة موقع سبيل تحتفظ لنفسها الحق لالغاء التعليق او حذف بعض الكلمات منه في حال كانت المشاركة غير اخلاقية ولا تتماشى مع شروط الاستعمال. نرجو منكم الحفاظ على مستوى مشاركة رفيع.
1.פאעל ח'יראתה בחור טוב ונראה כמי שבאמת איכפת לו מהכפר אבל את האמת ד"ר, ממה שאני שומע מהרחוב אתה כנראה תקבל אחרון והסיבה לכך היא שאתה חלש בזירה הפוליטית וחבל.07/09/2013 - 01:57:02 pm
2.magharدكتور زياد هل يوجد شباب حولك؟ ليس صورة شباب بل شباب حقيقيون. هل تثق بالشباب ام انك تدعي ذلك كالمرشحون الاخرون؟ هل معك شباب في قايمة الانتخابات؟ هل تستشير الشباب في حملتك الانتخابيه؟07/09/2013 - 02:41:30 pm
3.ויסאם שריף קיזלד"ר זיאד בהצלחה בהמשך הדרך,הרחוב רוצה אותך הרחוב מדבר בלי הפסקה על שינוי ,הרחוב מחפש תקווה ואתה התקווה של כולם . ותמיד אמרתי השטח מדבר ומשדר לכוון שלך מיום ליום אתה מתחזק הכדור שלג הזה כבר אי אפשר לעצור ימשיך להתגלגל עד הסוף זו עובדה ועם עובדות לא מתווכחים ....... בהצלחה לך ולכל המועמדים07/09/2013 - 02:42:45 pm
4.מגאריאיזה אדם אתה מת לשבת איתך ולשמוע איך אתה מדבר . בהצלחה07/09/2013 - 02:11:00 pm
5.צנועאתה המושיע של הכפר ,אני מאוד מרוצה מהגישה שלך אתה אדם כל כך שכוף ואמתי ,אתה תהיה ראש מועצה בעזרת השם07/09/2013 - 02:12:35 pm
6.מ.סזיאד קיזל היקר אל תהיה מופתע אם תוביל כבר מהסיבוב הראשון ,אנשי הכפר לא יחזרו על אותה טעות לא פריד ולא זיאד דגש ,ואתה התחליף הלוהט בשוק .... ממני בהצלחה מכל הלב07/09/2013 - 02:14:57 pm
7.תותחבהצלחה ד"ר07/09/2013 - 02:15:36 pm
8.אכפאתיאני עדיין לא החלטתי למי להצביע ,אבל מה שכן לא פריד גאנם ולא זיאד דגש ,אני רואה שאתה הכי טוב מבין השלושה האחרים אולי בסוף אצביע לך זו דעתי בהצלחה07/09/2013 - 02:17:30 pm
9.עוד פעם סיסמאות ללא כיסוי..מר קיזל, מתי תבין שפשוט הביקורת שמפנים כלפיך היא לא אישית אלא נובעת באמת מהמצב הקיים. אתה לא יודע כלל מה הולך במסדרונות המועצה ובסימטאות הכפר. המצב הכלכלי הגרוע, הגדרות והמעקות לבתים פרטיים נבנו אך ורק בתקופה מסויימת שאתה יודע מתי הייתה אלא אם לא היית בכפר באותה תקופה. אמנם בתקופה ההיא נבנו דברים אך מצד שני נלקחו הלוואות במיליוני שקלים שאף אחד לא יודע איך לצאת מהם. לכן, מותר לך לחלום אך חלומות לא יתגשמו אם לא בודקים את המציאות ואת המצב בשטח. גם אני יכול לבוא עכשיו ולהגיד שאני רוצה לעשות לעשות ולעשות אך בפועל אין לי כלים להתמודד עם החובות שבמועצה כמו שלך אין כי עד עכשיו לא נתת ולו דרך אחת לצאת מהחובות האלה. מה גם שהמועצה קיימת עשרות שנים. האם פעם אחת הגעת לאחד מראשי המועצה והצעת רעיון כלשהו לשיפור המצב?? עם כל הכבוד אליך ויש אליך, אתה חלש מאוד פוליטית בשטח כי לאנשים נמאס מסתם סיסמאות. במיוחד לצעירים שאתה מדבר עליהם. הם כבר השכילו שדיבורים לחוד ויישום לחוד. אמנם זכותך להתמודד לראשות המועצה אך אני שב ומציע לך להתמודד על חברות במועצה כדי שתצבור ניסיון ותעמוד מקרוב על המצב במועצה ולאחר מכן תחליט אם בכלל להתמודד בעתיד. אל תאמין לכל מה שאומרים לך. דע תמיד שישי אנשים אינטרסנטיים. לא כל מי שיגיד לך שהוא יצביע לך יעשה זאת. מקווה שתקבל את כל דבריי כביקורת בונה וכנקודות למחשבה.07/09/2013 - 02:25:20 pm
10.الى اﻻخ زياد قزلكيف تريد من الناس ان يثقوا بك عندما تكتب دائما ردود على التعليقات. انت في مباراة سياسيه وهنالك 5 مرشحين فﻻ بد للكل ان يبدي برايه وﻻ بد للمرشحين ان يسمحوا بذلك حتى لو لم يرق لهم. ﻻ يجب عليك ان ترد لكل تعليق او اشاعه فهذا يدل على عدم الثقه بالنفس. اسلوبك هذا ﻻ يختلف اي اختﻻف عن اسلوب رئيس المجلس الحالي فريد غانم. فانت ترد على كل تعليق ﻻنك مضغوط وهو ﻻ يقبل اي تعليق ﻻنه مضغوط ايضا. على كل بالنجاح واتمنى ان ﻻ تسقط قائمتك07/09/2013 - 02:31:38 pm
11.אדוני אני רק מזכיר לך משהו אחדאנחנו עדיין חיים בכפר מגאר ולא בתל אביב. כדי שהרעיונות שהעלית יצליחו אנחנו צריכים תקציב של מיליארד שקל וזאת האמת. האם אתה יכול לגייס סכום כזה? ואם כן איך תגייס אותו. כלל התקציב של המועצות הדרוזיות הוא 850 מליון שמגאר כלל לא שיבלה אף שקל ממנו כי בזמן הזה הכפר שלנו היה שייך למועצות הערביות... דרך אגב, עד עכשיו אני לא יודע מה משנתך הפוליטית ולאן אתה רוצה להשתייך מבחינת התקצוב וההשקעה- למועצות הערביות או הדרוזיות07/09/2013 - 02:35:49 pm
12.طالب جامعيما رايك ان تتطرق اوﻻ الى ديون اﻻرنونا وكيف باستطاعتك ان تزيد من جبايتها. وما رايك ان تتطرق الى معاشات العمال والتوظيفات العشوائيه في شتى المجالات. كيف ستحارب هذه الظاهره؟ واذا قمت بخطة اشفاء وتوجب عليك اقالة عمال. فهل ستقوم باقالة اقاربك ما دمت ضد التمييز؟07/09/2013 - 02:49:41 pm
13." יחד לשינוי "אין ספק כלל האנשים בחברה שלנו הם חכמים ,בעלי ראיה לעתיד נאור נטולי כול השפעה עדתית או משפחתית , חברים בואו נציל את העתיד של ילדינו ונצעד לשינוי עם ד"ר זיאד , בואו לא נחמיץ את ההזדמנות , הרי כולנו רוצים שינוי וכולנו חולמים כחלומו של ד"ר זיאד .07/09/2013 - 02:44:58 pm
14.מציאותידווקא בקטעים האלה אני לא איתך. סיפוק התשתיות הינן הבסיס לכל מועצה מוצלחת ולצערי בגלל המצב הכלכלי השלילי במועצה אפילו את זה לא מספקים. אני אישית ולכל שכניי חסרים תשתיות ביוב. אז לפני שמספקים דבר כזה איך אתה רוצה לבנות למשל איצטדיון לכדורגל??? הריח של הביוב הורג אותנו. הזבל שנערם בכניסות לכפר מבייש אותנו. המינויים של המקורבים מסרבלים אותנו. ההבטחות של חלק מהמועמדים נותנים לנו את האשליה שאנחנו חיים בפלנטה אחרת. לכן שוב אי חוזר ואומר שדווקא קיום התשתיות הן הבסיס לכל דבר אחר. קודם לספק אותם אחר כך מותר לחלום על פרוייקטים יותר גדולים.07/09/2013 - 02:46:31 pm
15.למס 1 פאעל חירלצערי אתה מש פאעל חיר אנתי פאעל שר ,אם באמת אתה רוצה לעשות טובה אל תתצביע לפריד או לזיאד דגש כי אתה ממשיך במסע החורבאן על הכפר החביב ,וזיאד קיזל היום נמצא במצב לא פחות מפריד ומזיאד דגש ,יש שלושה והטוב מהשלוש ינציח07/09/2013 - 02:46:45 pm
16.רוצה בטובתךחלק מהמגיבים נותנים לך להאמין שאתה זוכה לאהדה גדול אך צר לי לבשר לך שאתה תקבל מקום אחרון בבחירות וזה בדוק. לכן ד"ר קיזל תבדוק את מצבך האמיתי לפני שתקבל הפתעה כל כך כואבת כי חבל על המאמצים הטובים שלך וכוונותיך הטובות07/09/2013 - 02:49:27 pm
17.ואחדמס 6 אל תהיה מופתע אם הוא יהיה אחרון.. אזכיר לך .. בהצלחה ד״ר.. לפעם הבאה לא לזאת!07/09/2013 - 02:55:54 pm
18.افتكارالى الامام دكتور زياد ,بتمنى من كل شخص بفهم وبتهموا المصلحة العامه مش الخاصة انو يفكر شوي وبلاقي انو من مصلحة البلد التغير وبما فيها من تغير القيادة الحالية للبلد , وبتمنى من كل منتخب/ه في هاي البلد انو يحوط صوتو عن قناعة وبس عن قناعة , وللي عمبسمع اشي فالشارع فمنقولو ميتاثرش كثير وميخليش كلام الناس يغرية ويخلي يغير راية ,(يعني لازم يكون شويت ثقة ووعي عشان نغدر نغير الوضع مش نلحق الاكثرية واخر اشي علفاضي ) وشكرا07/09/2013 - 02:56:03 pm
19.امال بدر. كل الاحترام دكتور زيادشاركو في صنع ألقرار أهالي ألمغار ألكرام إبذلو جهدكم لعدم تكرار الأخطاء السابقة، كونو على ثقة تامة بأن المغار لا تنقصها الكفاءات القادرة على قيادة البلدة. مدو ايديكم وتكاتفو على العمل سويا لإيجاد البديل الذي سيأخذ بنا نحو مستقبل أفضل. بناضلنا الموحد يمكننا أن نحقق الإنجازات وإخراج بلدتنا من الوضع المزري الذي آلت إليه. وكلمة أخيره أقولها، نعم لحرية ألتعبير، نعم للتغيير، نعم لرسالة وأمانة يجب تأديتها ولأننا مؤمنون بهذه الافكار سنعمل على تطبيقها. وشكرا لكم جميعا. كل الاحترام دكتور زياد،بالنجاح.07/09/2013 - 02:57:49 pm
20.כולם מסכימים על דבר אחדפריד גאנם הולך הביתה מהסיבוב הראשון07/09/2013 - 02:57:54 pm
21." לאדון מס' 9 המכובד "דיברת על התקופה ההיא " תקופת הזוהר והשגשוג " הרי כולנו יודעים למה התכוונת בסיסמא שלך , כולנו היינו ונשארנו ונשמיך להיות , אותה תקופה מר' מכובד נבנו בניינים ציבוריים , פותחו כבישים , נבנו מעקות שלא התרחשו בעשורים שלמים , אותם תומכים שתמכו בההוא אז שלפי סיסמתך נלקחו הלוואות לקידום אותם בניינים שרבים כמוני מתגאים כאשר עוברים ליד אותם בניינים , הלוואי שאותה תקופה תחזור אך כולנו תקווה כי ד"ר זיאד יהיה ההמשך לאותה תקופה הנאורה והמשגשגת וכולה טובת הכלל מעל כול אינטרס אישי או משפחתי . ד"ר זיאד המשך בדרכך רבים תומכים ומאמינים בחלומך ובדרכך .07/09/2013 - 02:58:25 pm
22.למס' 8קודם כל כותבים אכפתי ולא אכפתי. דבר שני במקום שתתקוף מועמדים אחרים תחזק את המועמד שלך. זה לא מכובד מה שאת עושה. וככה לא תופתע לשמוע שזיאד דגש יזכה בבחירות מהסיבוב הראשון. תזכור מה שאמרתי לך. כרגע יש לו בסיס של 3000 קולות07/09/2013 - 03:00:02 pm
23.ד"ר קיזלאתה בחור טוב ומשכיל אך עם כל הצער שבדבר אתה לא מתאים להיות ראש המועצה כי חסרים לך שנות ניסיון בזירה הפוליטית ואת זה רואים לפי הכתבות שלך07/09/2013 - 03:01:32 pm
24.למספר 2 תקרא ותפניםלזיאד קיזל יש לא רק גברי וגם אריות שמתייעץ איתם בכל מהלך ,יש לו פורם של אנשים שלא עוזבים אותו יום ולילה ,תשמע אחי עברנו כבר פעמיים בחירות והוכחנו כי אנחנו כגוש מסוגלים להכול ואל תהיה מופתע ביום הבחירות מהתוצאות איך שהייתה מופתע בעבר ,לגבי המפלגה כן יש צערים ואני שואל אותך אחרת האם לשאר המועמדים יש צערים בני שלושים במפלגה ? התשובה לא אז אם אתה חושב שזיאד חלש אז אתה טועה ,ואם אתה חושב אין סביבו אנשים לא נכון יש סביבו גוש חזק עומד איתן לא מתפרק חזק כמו בזלת .....זיאד קיזל לעתיד טוב יותר ובטוח07/09/2013 - 03:01:50 pm
25.........اشهد بالله انك يا دكتور كلامك حق وصح .بدك الله نغير فريد الي دمر مستقبل اولادنا . انشالله يحصل التغير يا دكتور بك ونتخلص من هذا فريد الله يسقطك يا فريد .07/09/2013 - 04:01:42 pm
26.الى الدكتور زياددكتور زياد ، انت إنسان تتحدث من القلب وتدخل الى القلب ومكانك في القلب ،تكتب بصدق وتريد أن يصدقوك وهذا شيء طبيعي لمن تعود أن يكون صادقاً ، عندي طلب خاص لم تسمعه من قبل وغريب من نوعه ، منذ قيام السلطات المحليه تعودنا أن نسمع الكذب ونصدقه وخاصة في فترة ما قبل الانتخبات وها انت اليوم تتكلم الصدق وتريد أن نصدقك ،لا يا حضرة الدكتور اذا أردت أن نصدقك حاول ( انا اعرف أن محاولتك ستكون فاشله ) أن تكذب علينا لكي نصدقك ،وإذا لم تستطيع فعل هذا وأنا متأكد انك لم تفعلها يرجع القرار لك وحدك ،سلعة الكذب سلعه رائجه ومستهلكه والمستهلك يتقبلها بأرخص الأثمان ،وسلعتك سلعة الصدق كاسده في سوق المغار ،سلعتك رائجه في الجامعات حين تلقيها أمام الذين يريدون العلم وبصدق وبعد فتره من السنين يٌمتحنون ويتسلمون شهاده جامعية مصادق عليها بصدق ما تعلموه منك ،عنوان هذه الجوله إكذب تربح ،أُصدق تخسر دكتور زياد ( المغار البلد الوحيدة إلي كذبت تقرير مراقب الدوله لأنه صادق لو كتب كذب كنا صدقناه )07/09/2013 - 03:06:52 pm
27.מופתע מהמגביםקודם כל בהצלחה ד"ר זיאד אין ספק אתה בתחרות . שתיים סימו לב איך המגבים של שאר המועמדים ישירות תוקפים ומדברים לעניים . שלוש זו עובדה חברים אל תתרגשו זיאד יהיה מתחרה בבחירות . לכל המגבים מתוך לחץ ופניקה זיאד קיזל יש לו סיכוי גדול להתברג בסיבוב השני . בהצלחה07/09/2013 - 03:10:52 pm
28.אסון טבעיש סיכוי שיהיה אסון טבע במגאר ? התשובה :כן אם זיאד דגש יהיה ראש מועצה07/09/2013 - 03:12:17 pm
29.דרוזיזיאד אצל העידה הדרוזית חזק ,צריך כצת עבודה אצל שאר העידות יעלה סיבוב בטוח07/09/2013 - 03:13:16 pm
30.מי שלא חולם לא מצליחלפחות יש אחד שחולם ויש לו שאיפות ,לא כמו שני המועמדים האחרים יושנים בעמידה ולא חולמים .. בהצלחה ד"ר07/09/2013 - 03:14:53 pm
31.שווה לנסותצריך לשנות את המציאות ואתה האופציה היחידה הטובה ביותר בהצלחה07/09/2013 - 03:15:54 pm
32.למגיב 12אני לא מאמין שאתה סטודנת,וחבל אם אכן כן אתה מדבר כך וחושב כך ....תחשוב על טוב ותסתקל סביבך כפר מגאר זה לא ארנונה ומסכורות עובדים וזפתה ,מה קורה לאנשים לא יאומן בגלל זה לא נתקדם בחיים .... זיאד תמשיך כך אתה תהיה ראש מועצה ואל תתיחס למגבים המשועממים07/09/2013 - 03:21:51 pm
33.צופהתזכור כי זיאד דגש קיבל כ 1400 קולות הפעם שעברה ואין שום הגיון ידוע בעולם אשר יכול להוכיח כי האיש יקבל עוד 1600 קולות וזה גם אם היה ראש רשות הטוב בעולם לכן מציע לך לחזור למציאות כי תהיה עלייה לזיאד דגש בגלל הבטחות הסרק שהוא מחלק אבל הסקרים עד היום נותנים לו במקסימום 2000 קולות ולא נשאר לו כלום ובינתיים פריד גאנם עוד לא התחיל עם ההתקפה התקשורתית כי מה שראית עד עכשיו זה הכנת קרקע למתקפה לכן תשימו קסדות ואני מתכוון לאלה שתוקפים אותו07/09/2013 - 03:21:55 pm
34.חזק מאודהשינוי בדרך ,פריד וזיאד קיזל בסיבוב שני וזיאד קיזל לוקח07/09/2013 - 03:24:21 pm
35.קואסר גוארחבהצלחה זיאד קיזל07/09/2013 - 03:25:29 pm
36.קרב קשהלכל מי שחושב שהמועמד שלו חזק מהאחרים טועה ... היום יש שלושה מובלים זיאד קיזל ,פריד ,וזיאד דגש יהיה מאוד מעניין לדעתי יהיה צמוד בין השני והשלישי ואני מאמין שפריד וזיאד קיזל בסיבוב השני07/09/2013 - 03:31:14 pm
37.ﻻ والف ﻻ لفريدالذي اقعدنا على الحديد في عهده الجديد07/09/2013 - 03:32:49 pm
38.תוצאותפריד גאנם זיאד קיזל זיאד דגש זיאד בלעוס האיל גאנם אם ימשיך07/09/2013 - 03:33:05 pm
39.פריד- אתה החוליה החלשה בבחירותאתה הולך הביתה מהסיבוב הראשון. לא ניתן למי שסותם לנו את הפיות ולא מקבל ביקורת להיות ראש מועצה07/09/2013 - 03:33:51 pm
40.ממשפחת גאנםאני באמת מכבד אותך אם פריד לא יהיה ראש מועצה אז מבחינתי אתה ראש מועצה .. רק לא זיאד דגש ...מסלחה ירגע07/09/2013 - 03:34:51 pm
41.למס' 8הכוונה לאכפתי ולא אכפאתי כפי שכתבת. שיהיה לך ולמועמד שלך בהצלחה07/09/2013 - 03:35:28 pm
42.חלום שיתגשםהחלום יכול להיות יתגש וזה לא פסול אם החלום הגיוני ,אתה חולם מאוד בהגיון ואם רוצים אין זו אגדה . אני אצביע לך אבל חסר לך שתאכזב כמו שני האחרים07/09/2013 - 03:37:51 pm
43.קיזל קיזלמממ... מעניין אם אנחנו באמת מצביעים לאדם או לדרך, למציאות.. אזרחי מגאר ניצחו ובגדול... ניצחו במבחן העיוורות, ואי השפיות 220000 אלף תושבים אך בודדים שמנצלים את הזכות הבסיסית להתבטא ולהביע בחופשיות... רוצים שינוי, השינוי מתחיל מאתנו... מכל אחד מאתנו.. בחדרי חדרים כולם מדברים על הצורך בשינוי אך ברגע האמת מצטופפים מאחורי סיסמאות... זה בסדר מותר לצאת מהבונקר לא תהיה מלחמת עולם שלישית... ד״ר זיאד קיזל הוא האלטרנטיבה השפויה לכל אזרח ששכלו בראשו ועתידו לפניו...אין מקום לטעויות העבר. לא נסלח ולא נשכח... זה הזמן לחשבון נפש הרי חיכינו לרגע הזה.. זה הזמן לבחור נבחרת מנצחת שראויה להיות מופקדת על עתיד הכפר... ב22 באוקטובר, בוחרים, קובעים ומשנים.. תהיו חלק מהשינוי ותרגישו מנצחים...07/09/2013 - 03:56:08 pm
44." הבלבול המבלבל "חלק מהמגיבים נכנסו לבלבול בכוונתם לבלבל אך יצאו מבולבלים , חלקם פסיכולוגים היודעים לקרוא שפת הגוף של המועמד , חלק אחר רואים במועמד המעריך את בוחריו ואת יריביו כאשר מגיב הוא מאובחן כ- " חלש פוליטי " , חלק נוסף מאוכזבים משגשוש בכול התחומים : חינוך , חברה , בניינים ציבורים , פיתוח כבישים , בניית מעקות וקירות , פיתוח חזות לכפר , וחלק האחר כבר סיימו את הבחירות ואת המערכה וכבר חלקו ציונים ומספרים לקולות , וחלק אם מועמד בחר לעצמו לא להגיב או לאפשר תגובה הפך לשליט , חברים יקרים לכלל המבולבלים תהיו מציאותים ולא לרגע , תסתכלו במראות ותשתחררו מהעדתיות והמשפחתיות - כולנו ד"ר זיאד - לא למשפחתיות ולא לעדתיות -להפיכת החלום למציאות -07/09/2013 - 04:07:23 pm
45.תהיה מצאותידר יקר , אתה נוקט באותה שיטה של פריד , אך פריד יותר טוב .. המבין יבין ....07/09/2013 - 04:29:43 pm
46.תוצאותزياد قزل زياد دغش زياد بلعوس فريد غانم --נכשל هايل غانم. -התחזק07/09/2013 - 05:05:58 pm
47.سعيد ومش سعيدهو المقال الى قبل هذا ما فهمتو وكيف بدك اياني افهم شو عمتكتب بعدين مثلك مثل فريد الى بحكي كثير بفعل قليل .دخلك انت بدك تغير البلد الله بعلم اذا اجى الملك سليمان ما بعدر يغير هذا العقل الى عند اهل المغار. بعدين مين العقاد ما تعرفنا عليه مستشار تبعك. ابو نزار حبيب الشعب بلاش تحذف خلينا دايما انحبك يا ابن البلد07/09/2013 - 06:01:09 pm
48.מגאריבהצלחה ד"ר זיאד אתה ראש המעוצה הבאה..07/09/2013 - 06:07:37 pm
49.צעירמקבים שראש המעוצה בבא יהיה כמו אדון זיאד בלעוס או זיאד קזל או פריד גאנם קי מבחנתי אנשים מלומדים והכפר צריך את היכולות שלהם فلعربي يكون يعرف يكتب موضوع انشأ اقل مفيها ובהצלחה לשלושת הראוים מבחנתי וקל הקבד לאתר סביל שנותן לנו לגיד את דעתנו07/09/2013 - 06:27:12 pm
50.קיזל קיזלמדוע כל המועמדים סירבו לראיון ברשת מונטוקארלו, מלבד ד"ר זיאד קיזל. אם פריד גאנם או זיאד דגש ראויים, ואנחנו מכבדים אותם כאנשים אך לא מאמינים שהם מסוגלים לעשות את השינוי כך לפחות הוכיח העבר. אנא מהם שיגיעו לעימות בשידור ישיר כדי שהכפר ישפוט. כל התושבים יתקשרו וישאלו ונתן לבוחר לבחור ולהחליט. ההבדל בין ד"ר זיאד ליתר המועמדים הוא פשוט. לא נכשל, לא הבטיח ושיקר ואף לא הציף בהבטחות סרק. איני מבין איך אפשר להמר על אותו מנייה שצנחה משך 5 שנים. זה פשוט לעשות החייאה לאדם מת. שלא לדבר על כך כי ראש המועצה השאיר את קודמו לתפקיד סגן מסיבות שכולם מכירים. הגיע הזמן להרים אתה הראש ולהגיד את האמת במלוא האומץ והעוצמה.... נכשלתם תלכו הביתה.07/09/2013 - 06:30:22 pm
51.مغاريكل الاحترام كلامك عسل07/09/2013 - 06:34:13 pm
52.مغاريكل الاحترام كلامك عسل07/09/2013 - 06:41:15 pm
53.תוצאות אמיתיותزياد دغش يحسمها من الجوله الأولى وفريد غانم برووح ع البيت نادم زياد دغش يا أيها الرجل ان المغار اشتاقت لرجالها!!!07/09/2013 - 07:40:34 pm
54.علاء الدينعنجد انك بتفقع من الضحك هههههههههه قبل ما تحكي حكياتك النغشات روح تعلم كيف تكتب وتعبر عن نفسك !!!! يعني مع كل الاحترام الك شو طلع معك غير خرابيش جاج؟؟؟ .. يا حبيبي كل المرشحين أوادم وممتازين ,,,, بس اللي واضح مثل الشمس انه الرئيس زياد دغش راجع ومن الجوله الأولى !!!! السؤال ليش؟؟ اول اشي، عشان الناس هيك بدها. ثاني اشي، زياد دغش صاحب خبرة كبيرة جدا" والظروف الحالية الصعبه لا تحتمل تضييع الوقت على مرشحين جدد ,,,, مثل الخمس سنين الماضيات اللي ضوعناهن على الفاظي مع الرئيس فريد. واضحة مثل الشمس ,,, واسأل الأولاد الصغار في البلد بقولولك انه: الرئيس زياد دغش راجع ومن الجوله الأولى !!!! كلهن ملاح وأوادم.. لكن شو أسويلك إذا الناس بدها زياد دغش لأنه الوحيد القادر على الحسم من الجولة الأولى ,,, والقادر على تخليصنا من عهد فريد اللي وصلنا تحت الحديد ؟؟؟؟؟ زياد دغش هو الرئيس القادم وإن غدا" لناظره قريب !!!07/09/2013 - 07:52:48 pm
55.للاخت امال بدر- قزلاويةشكرا لك يا اختي العزيزة نحن على علم اكيد انك تستحقين منصبك الجديد الى الامام.07/09/2013 - 07:17:55 pm
56.הפסקת ריח וקול ללפהמן פריד1.לפני חמש שנים חלקתה על ימין ושמאל הבטחות לכל התושבים ועכשיו אתה בא לגיד לנו שלא לאמין לכך עוד לא בהווה ולא בעתיד את זה אתה אמרת . 2.לפני חמש שנים אנחנו שלמנו לך בכלפי ונתנו לך את האמון ואת הקול שלנו ואתה בתמורה אפילו ריח וקול לא החזרתה לנו .כאן אתה נתת לנו כלום גדול מאוד ובלי בושה אתה עוד מבקש מאתנו לתת לך עוד פעם הקול שלנו . באהבה .......לכל התושבים ...צעירי מגאר.....07/09/2013 - 07:39:35 pm
57.צעירי מגאר1. מה אומר הנשר על ריח וקל ושקר ......צעירי מגאר....07/09/2013 - 07:20:22 pm
58.לאדון צופהלפני שאתה מתפוצץ מלחץ. לזיאד דגש ידוע שיש כרגע 3000 קולות וזה בספירה ודאית. חכה ותראה. דבר שני ידוע שרק אתם תוקפים וזה מה שהצליח לכם פעם שעברה אך הפעם זה מה שיביא לכשלונכם בוודאות. אין לך בושה להגיד לאנשים להכין קסדות? מה אנחנו במלחמה? מה אנחנו בסוריה? אנחנו חיים במדינת ישראל הדימוקרטית אם שכחת. אם פריד יעלה לסיבוב השני זה יהיה נס. תזכור מה שאמרתי לך. דרך אגב, גם לכל המועמדים יש הפתעות כנגד פריד אך להבדיל ממני לא יתקפו אותו אישית אלא כביקורת על התנהלותו הכושלת... ימים יגידו07/09/2013 - 07:40:38 pm
59.النسرالى الدكتور زياد المحترم " المحيط الفكري العتيد " هكذا تجني التضامن والتعاون والتكاتف لان حديثك عامراً لهُ أنداء وأفياء وظلال وأبعاد، اسلوبك لطيفاً شريفاً مُنعشاً مُشوقاً. اتمنى لك النجاح07/09/2013 - 07:58:27 pm
60.النسرالى المحترمين צעירי מגאר رقم 57 أشبال المغار. اقول لكم جملة واحدة: من ترك ماضيهِ مؤلم فلينتبه ويتحضر فإن الآتي أعظم وانا أُحضر للآتي...!! مع احترامي لكم لا بُد للقيد ان ينكسر.07/09/2013 - 08:19:43 pm
61." האמת " -החלה הספירה לאחור ותם עידן האפלה , הצעירים והצעירות של היום אינם של העבר , הילדים והנערים של היום זרקו את גלימות המשפחתיות , אתם יודעים מיהם האנשים שיבנו את הדור הבא ? אותם אנשים שמתגאים בצעירים שבחרו לשרת את החברה שלהם כמו ד"ר זיאד קיזיל , אלה הם שעשו את המהפך אז הם חזרו ובגדול לעשות את המהפך בשנית בצעקה " די למשפחתיות ועדתיות " רוצים ייצוג הוגן והולם את הקדמה רוצים ורצים קדימה בלי להסתכל לאחור : " כולנו בעד ד"ר זיאד לשינוי המיוחל להגשמת חלומו כי הוא חלומו של כל ילד ,צעיר , צעירה ובן הכפר " .07/09/2013 - 08:28:08 pm
62.לסעיד ומש סעידאנחנו יודעים שאתה מהתומכים בזיאד דגש אז למה כל הזמן אתה עושה מעצמך צחוק ומגיב לא לעניין תגיד אני תומך בזיאד דגש וכל השאר לא מתאימים וזו זכותך אל תתבייש .07/09/2013 - 08:34:09 pm
63." פוליטיקה לא טהורה "חברים תראו כמה שהפוליטיקה אינה נקייה והיא נגועה במחלה סרטנית הכי קשה " מוסר ואימון " , חלק לא קטן מהמגיבים החלו לחלק ציון " כושל " או " כישלון " לראש המעוצה המכהן וכי לא יחזור להיות ראש המעוצה . מיהם אלה המגיבים ? ברגע הרימו את הכפפה על החרבה ? הם אותם תומכים באותו אלמוני שכהן מ"מ שלו ואם תהיה לו הזדמנות נוספת יהיה מ"מ שלו , למה ? למה ? אם לכם זיכרון קצר לרבים מאיתנו וכול צעירי מגאר שטובת מגאר בראש מעיינם הבינו והפנימו את " הפוליטקה המכוערת " " הפוליטיקה הלא טהורה " . צעירי מגאר בעלי מוסר ואת אימונם ואימונתם הפקידו בידיים הראויה והבטוחה והיא תקוותנו שחייה ונושמת והיא תחזור יחד עם ד"ר זיאד .07/09/2013 - 08:53:51 pm
64.צופהאני מקווה כי אתם סופרים כמו הפעם שעברה07/09/2013 - 09:01:21 pm
65.سعيد ومش سعيدالى الاخ المحترم 62 . بحب اقلك انو جميع المرشحين محترمين بس في اشي واحد ما بحب الى بوعد وما بوفي .وكل واحد يعطي التحليل الي بدو ايا. بعدين برافع راسي في العم ابو طارق وانشالله ربنا يعطيه ويزيدو. بتعرف شو اسا بقلك صوتي بس للعم ابو طارق .07/09/2013 - 09:41:30 pm
66.سعيد ومش سعيدفريد بدو يشممنا ريحة مشاوي . شو يعني عشنينا فقراء شو قصدك معناش ندفع بنفع نشم شوي تصليح تضبيط في المنصورة.07/09/2013 - 10:09:36 pm
67................................. ......................08/09/2013 - 06:25:01 pm
68.لمؤيدي فريد رائحة وصوت العقابوهل ابقى لنا رئيسكم فريد رائحه او صوت يا حضرة الرئيس. نعم ابقيت رائحة النفايات في كل زاوية وابقيت لنا رائحة مجاري في كل حي.وابقيت قفط صوتك لنسمعك لا لتسمعنا.وابقيت لنا برامجك المملة من نظرية وغيرها وابقيت هذه الاستراحة الدائمة .اقول يا حضرة المحامي بان اهل المغار اكبر من ان تستخف بعقولهم بنكتة عن جحا وغيره.اوتظن بانك خدرت عقولنا بهذه العبارات الفارغه من الفحوى.نصيحتي لك بان تسمع الناس وان تنزل لمستواهم لا ان تسد اقواههم وقد ولدوا احرارا ان غدا لناظره قريب07/09/2013 - 11:15:15 pm
69.דגשלמגיבים מספר 28 ו40 התגובה שלכם לא מכובדת בכלל תתמקדו במי שאתם תומכים ואל תדברו על אחרים כי גם כך האדון שלכם לא עשה כלום 4 שנים ואני מזכיר לכולם כי הבחירות זה יום אחד ואנחנו נמשיך לחיות ביחד כל החיים אז תכתבו תגובות שלא תפגע באחרים בכדי שיכבדו את הדעות שלכם ושיהיה לכולם בהצלחה07/09/2013 - 10:26:11 pm
70.זיאד קזלכיף בדק אלנאס תסוטלק ואנתי מש מערוף סח אנק פרופיסור בס פחיאתי מסמעת ענק שו בדק בוגע אלראס והם אלמגלס חראם עתעבק07/09/2013 - 10:31:10 pm
71.الحاره الشماليةابدعتني يا دكتور انت انسان قادر على التغيير وانعاش البلد لانها بحاجة لذالك .فنحن سكان الحارة الشمالية نريد التغيير فوضع البلد ميؤوس منه,فكل شخص يهم بلده ولا الشخصية الخاصة فيضع صوته لشخص الملاءم وهو الدكتور زياد.07/09/2013 - 10:32:19 pm
72.ולידכל הכבוד ד"ר בהצלחה שיהיה לך אני וכל משפחתי תומכים בךך וגם ת כל השכונה הנוצרים07/09/2013 - 10:32:49 pm
73.חבלחבל על הכסף שלך על המאמץ והלחץ מה אתה צרייך כל זה אין לך סיכוי בכלל להיות ראש מועצה לא מתאים לכסא הזה07/09/2013 - 10:34:11 pm
74.ابن البلدالى المعلقه 25 كل هالحقد والكره في قلبك للرئيس فريد ليه , شو عاملك ؟ ولا لأنو ناجح اكثر واحد من المرشحين !! وعلى قول المثل الشعبي " ما بغار من جاره الا من ناره" وبتقولي " هذا فريد " مقهوره منه لانه متعلم ومثقف ويعرف القانون ولو كان هو الذي يرد عليك لكان رده مؤدبا ولا يؤاخذك على قلة عقلك .لأنه واثق من نفسه . فهو يرد فقط لمن يحاوره على الفيسبوك وباسم غير مستعار . انشالله فريد يدو يربح من الجوله الاولى وبتظلها العله في قلبك . وبتبقي مقهوره طول عمرك07/09/2013 - 10:36:42 pm
75.מגאריימה עדיף כישלון שזה פריד או אסון שזה זיאד דגש07/09/2013 - 10:50:20 pm
76.בעבר התלבטתיאין עליך דר זיאד אדם פשוט ועניני בעל חזון וחלום ממש אהבתי שיהיה בהצלחה07/09/2013 - 10:50:58 pm
77.כדורגלןדר קיזל אתה עוד תפתיע הלוואי שכל המועמדים היו חושבים כמוך על האדם כאדם07/09/2013 - 10:53:48 pm
78.תושב משקיףכל הכבוד ד"ר זיאד , אדם שאלא חולם יושן כל החיים , אדם שאין לו שאיפות לעתיד דורך במקומו , אני מקווה שהתגובות יהיו עניניים ולגופו של ענייו . אנשי לא מוצא חן בעיניהם כלום , מי שיש לו תוכנית עבודה אומרים סיסמאות , מי שאין לו אומרים לו איפה התוכנית שלך ? אני מאד מאחל לך הצלחה כי בסופו של דבר אתה מדבר אלינו בגובה עיניים , תאמין רב הכפר בינם לבין עצמם מכירים בצדקתך ורוצים לראות אותך יושב ראש הכפר. דרך צלחה .07/09/2013 - 10:54:01 pm
79.ממלא מקוםמי שהתמודד בעבר ונכשל מציע לו שיפנה את המקום למתמודדים אחרים זיאד דגש האם יש סיכוי שפעם אחת תכהן באופזיציה07/09/2013 - 10:56:22 pm
80.سعيد ومش سعيدشو معلم منيب قزل بدك تقلنا انو احنا بدون اخلاق شو خصني انو تعلمو سنين انا الحياه علمتني كثير ومثقف من الحياه . بعدين طرشتونا واحد بحكي فاسم العقاد واحد بحكي باسم ابن جريون افهمنا انكو شاطرين الدمقراطيه يا ابن عمي . ............07/09/2013 - 11:24:23 pm
81.لفريد غانمقصتك عن الشحاد هي عباره طبق الاصل على قصتك مع اهل المغار لاننا ما شوفنا منك غير وعودات. لكن وعودات ...... بلا مؤاخذه !!!!!07/09/2013 - 11:25:23 pm
82.למוניב קזאילהאדון מוניב להזכירך אנחנו במדינה דמוקרטית ויש בה חופש הבטוי. הבנת מר מוניב ? בכנסת יש האשמות יותר חמורות ויותר לא מקובלות. מי אמר לך שרוב המגיבים החריפים לא מתומכי פריד?07/09/2013 - 11:28:47 pm
83.למס' 67 מר מוניב קיזלממש יפה . אבל לפני שתשאל את המגבים מאיפה רכשו מנדט לביקורת , ולפני שתלמד אותנו את תרבות הדבור , אתה חייב לפי דעתי ודעת הרבה אחרים כמוני, שתלמד את התרבות הזאת קודם .בזמן שאתה מדבר על קבוצה מסוימת וכאן מדובר בחמשה מתחרים לרשות המועצה , אז את בוחר או לדבר בכלל על כולם ,ואם החלטתה להזכיר חלק מהם אז תרבות הדבור מחייבת אותך להזכיר את כולם כדי שלא נבין אותך בצורה לא נכונה ואולי לא בכוונת . לכן רציתי להזכיר לך שגם המהנדס האיל גאנם איש מכובד ומלומד וגם ממשפחה מכובדת וגם הגיבור זיאד בלעוס איש מלומד מכובד וגם ממשפחה מכובדת ןהיסטורית במועצה . אל תשכך שלפני 5 שנים אתה ואחרים ששוכחים מהר , שמר מהנא הזימה תלה את תמונתו של מר זיאד בלעוס על כל אורך ביתו ובטח שעברתה לא מעט פעמים מתחת לתמונה זאת .חוץ מהדגלים שהיו מונפים על המכוניות שלכם . לעומת הכל , לא עו"ד זיאד בלעוס ולא המהנדס האיל זקוקים למחמאות שלך !!!!!!07/09/2013 - 11:48:20 pm
84.מגארילזה שמדבר שמר זיאד דגש לקוח מהסבוב הראשון אולי תצא מהסרט שלך כי אתה חוזר על זה כל הזמן .כנראה שאתה מחשיב לזיאד קולות של הילדים הקטנים שאתה אומר שהם יודעים שהוא יהיה ראש המועצה ומחשיב את הקול שלך ושל עוד שלושה או ארבעה אנטריסם ל3000 קולות . אז תעשה טובה תצא מהסרט שלך .גם אני לא בעד פריד אבל אין מה לעשות כנראה הוא ראש המועצה הבא כי אין לו מתחרים לצערי הרב.אני מקווה שתהיה הפתעה וזיאד בלעוס או זיאד קזל יגיע לסבוב שני נגד פריד.אבל במצב הזה קשה לי להאמין. רק אם אחד מהם יוותר לשני.בקצור למועמד שלך מר זיאד דגש אין שום סיכוי לא סבוב ראשון ולא שני אפילו לא בשלשי ורבעי...אז עוד הפעם תצא מהסרט שלך .07/09/2013 - 11:52:55 pm
85.لاهل بلدي العزيزبقول المثل : الي ما بتعرف تقولوا خوذ من ثمو وقلوا . وكما قالها رئسنا الحالي المحامي المتعلم فريد الغانم: اللي بجرب المجرب عقلو مخرب . لهذا من شان الله انتخبوا مين ما بدكوا لكن تنتخبوا فريد وزياد الدغش . بدنا نعيس عاد بكفينا زعامه فاضيه من شششششششششششششششان الله07/09/2013 - 11:55:11 pm
86.دكتور زيادكنت اتمنى لو تقوم باقامة ائتلاف مع زياد بلعوس والله انكم ثنائي راح ينقذنا من الوحل .راجع حالكك وادعم زياد بلعوس وانهو القصه من اول جوله07/09/2013 - 11:57:15 pm
87.انا مع زيادبس مش انتي انا مع زياد البلعوس08/09/2013 - 02:32:19 am
88.سعيد ومش سعيدشو ما قلتو شو ما حكيتو قصص ومقالات عن المشاوي والشحادين . وشو ما وعدتو الناس غي ملاعب وملاهي وحي يرزق. وشو ماتصورتو وزفتو. فريد ﻻ ثم ﻻ حاسس حالي في نابلس مع فريد المناضل الجبهاوي.08/09/2013 - 12:54:19 am
89.ايهاب ع قزليا سعيد ومش سعيد من روائع الدنيا ان نرى انسانآ يحلم للتطور والتقدم نحو هدفآ الذي يشمل الجميع " לא אינדיווידואלי ״ , من لا يحلم ولا يطمح سيبقى مكانه الى ما بعد وبعد غد . لا تهاجم الناس برعاية اسمآ مستعار لانه من الجميل تعبير الرأي والتعريف عن النفس ، اتمنى لمرشحك النجاح وفقط النجاح . الى الامام يا دكتور زياد ، المغار تجمعنا ..08/09/2013 - 01:40:29 am
90.من الجمشةهل قراتم مقال الاستاذ مفيد غانم?طبعا نعم !! ماذا عن الموسيقار فريد الاطرش وماذا عن مشاوي الفاسي ? ماذا عن التحقيق في تقرير مراقب الدولة وين بدكوا تروحوا من وجهه? شو عن تحقيق في زيادة المعاشات وين بدكوا تتخبوا ? وين بدكوا تخبوا التوظيفات الجديدة هبا وما جر ? قانون اسرائيل قاسي وما يرحم وحذار حذار !!!! سجلوا عندكم ابو طارق حسمها من اول جولة . شو مقال ابو وسام الجديد?? قال شدوا. الهمة !!““;;#?!!08/09/2013 - 05:45:29 am
91.למגארי אמיתי למגיב מגארי ולמי שתוקף את זיאד דגש ולאחיי תומכי זיאד קיזלקודם כל גם לילדים הקטנים יש זכות להביע דעה גם אם הם לא מצביעים כי אנחנו במדינת ישראל האהובה ולא בדיקטטורה או בממלכה. דבר שני אני לא מי שכתב את התגובה לגבי 3000 קולות לזיאד דגש אך מה לעשות, אנחנו מדברים על עובדות בשטח ולא סתם דיבורי סרק. אתה מוזמן לרדת לשטח ולבדוק את העניינים, לא רק בשכונה שלך אל בכל השכונות כי אנו מאמינים שכפר מגאר מאוחד לעד וכל קול שווה לאחר. לאנשים פשוט נמאס מסיסמאות והבטחות. דבר אחרון- אחיי תומכי זיאד קיזל, אל תתייחסו לכל מה שנכתב כי יש כאלה שמעוניינים בסכסוכים. כולנו בני אותו הכפר וכולנו בסופו של דבר קרובי משפחה בצורה כזו או אחרת. כל אחד יכול להביע דעה כאשר היא בנויה על ביקורת רלוונטית ולא סתם התקפה אישית. שיהיה בהצםחה לכולם08/09/2013 - 06:35:37 am
92.سعيد ومش سعيدالي رقم 89 ايهاب. يا ابن عمي انا بحترم الجميع مش بس المرشحين الشغله مش حلم كل واحد من حقو انو يحلم وانا من ثلاث سنين وانا عم بحلم يصلحو الكهربا على طريق الملعب وبعدني بحلم في اشيا اخرى. بعدين ما الي اشي شخصي مع المرشحين .بس انا ضد فريد عشانو تكبر على الناس الفقراء اشي شخصي والانتخابات دمقراطيه. ودكتور محترم وافضل من فريد . ما بعرفو مليح بعدين انا حقيقي اسمي سعيد ولكل بقول ﻻ للطائفية ﻻ العائلية وهيك كتب الدكتور .فش حاجي اكتب اسم العالتي .ومش سعيد على الوضع الى احنا فيه. نتشرف بمعرفتك ونحترم الجميع . شكرا ابو نزار08/09/2013 - 06:52:09 am
93.مواطن من حي الحريقبداية اثمن عاليا“ ما كتبه الدكتور واقول اذا اردنا مستقبلا“ افضل فعلينا ان نصوت للدكتور والكل يوافقني . فريد جُرب وحرب . وهذا شعرنا به في الخمس سنوات التي اهدرت كما اهدر المال العام ، حسب تقرير مراقب الدولة. زياد دغش. له ايجابيات على فريد في عدة درجات. اتفاق بلعوس. مع الدكتور ومفيد يحسم الانتخابات، او. دغش. مفيد من اول جولة. الاتفاق وفاق والنفاق معلاق .08/09/2013 - 11:05:19 am
94.الى الاخ سعيدسعيد ومش سعيد إحنا كمان محترمينك08/09/2013 - 11:12:23 am
95.النسروَعَدنا بعد الانتخابات... وبعد الانتخابات... إلِ..إنتَخا..بات. !!! كثرة الكلام وطول المقالات ليس دليل على وفرة العقل او انجاز العمل او بناء المستقبل . "الواقع والخيال " ان المسلسل المعروض هذه الايام والمعروف بإسم "النظرية والتطبيق"،ما هو إلا رواية مثيرة للملل والسأم،مُختلقة من وحي الخيال ( عنزة ولو...قاقت أو باضت ) فهذه الحلقات المُتتالية توحي وتدل على الوهن والشعور بالهزل،مما يُشير الى التراخي والتقدم للفشل،وذلك لأن ما ذُكر من مخططات بها تفتقر للدليل والإثبات وتُأكد لي وللكثير من الناس مدى ضعف وهشاشة الطرق الإصلاحية والمشاريع،التي لا يمكن تنفيذها في اقل من خمسين عام...!! فلماذا أُخفقت خمس سنوات من عُمر البلد..؟! فالنظرية ما هي إلا صوت مُخفق ليس له اي أثر في الواقع ،وفقط احلام مُدونة على ورق من الواح الزفتة السوداء..!! والتطبيق ما هو إلا رائحة نَتِنة ،ليس له اموال في الواقع ولن،،،!!! وفقط خيال مكتوب على صفحات الهواء الذي هو يرانا ونحن من المستحيل ان نراهُ . وهنا نلفت انتباه المواطنين الكرام بالتأني وعدم التسرُع والتفكير العميق والبَنّاء بهذا السؤال : ما الذي يُغري الناس في هذه الكتابات وقراءتها وتصديق أُناس ينعتون انفسهم بالمُصلحين والمُنقذين والتنويريين ويدعون الناس الى المصداقية والحرية والمساواة والعدالة والمسؤولية والموضوعية وغيرها من القيم وهم مُتعرون ومنسلخون وخاوون تماماً من كل تلك القيم والشعارات الرنانة...؟! فكيف لا وهو يسعى لان يكون ملاكاً ليس بالصراحة ولا بالحقيقة او حتى كلمة حق...!!! بل بالحديث المعسول والكلمات المنمقة الزجلة العطرة ،فهذا اسلوبهُ وهذه براعتهُ في الدعاية وفن التأثير،ويتجاهل وينسى انهُ بحاجة الى الأدلة والبراهين على سِدق دعايته واعمالهِ.. وفي نهاية المطاف ستبقى هذه مُجرد شعارات اوهام وتدليس ولا اساس لها،إنما فقط للتضليل والتجهيل والمراوغة،وإن دلت على شيء فإنما تدل على الإفلاس السياسي وضعف الرصيد الشعبي الآخِذ بالتقهقر. وهنا اخواني وأهل بلدي ،يمكنني وِفق رأيي الشخصي المتواضع تشخيص الضعف وسبب فشل المشاريع الإصلاحية في أمرين: 1: تقرير مراقب الدولة والذي لا يمكن السكوت عنهُ حتى كشف كل الحقائق وإظهار الحقيقة على الملأ من الرئيس نفسه لإطلاع المواطنين عليه.فالسكوت عليهِ هو بمثابة تأييدهُ، وهذا بحد ذاتهِ أخطر من الكذب والخداع والنفاق والدجل وإنه لعمل ساقط وذليل..! 2: السياسة اللاسامية التي ينتهجها المجلس المحلي والغير لائقة لقريتنا المُعترف بها كقرية درزية ( لِحَظنا السعيد قد باءت بالفشل المحاولة لتحويلها ) بحيث ان الاغلبية الساحقة تشجب وتستنكر لمثل هذا النهج السياسي، لِما فيهِ من مضرةٍ للمصلحة العامة ومستقبل البلد وخاصة شاباتنا وشباننا وطالباتنا وطلابنا الجامعيين وجميعنا سوية. فهذا النوع من النمط السياسي،يقف حجر عثرة امام جلب الميزانيات من الحكومة،مما جعل الرئيس مُرتبكاً،مُقيداً ومُكبلاً، مُتمسكاً بخيوط العنكبوت باحثاً عن وسيلة أُخرى لإنقاذ ولايتهِ،فالسباحة عكس التيار ليست بالامر السهل ،لا بل تقود الى الغرق والهلاك في اغلب الحالات..فما ذنبا نحن لنغرق..؟!! وهذا ما أجْبَر الرئيس اللجوء الى تنفيذ السياسة المالية الداخلية في منتهى القساوة والصرامة والظلم والإضطهاد ضد مواطني القرية وخاصة الفقراء مُتجاهلاً وضعهم المادي ومعيشتهم الزاهدة،مُتبعاً قولنا في العامية : " ألف إم تبكي ولا إمي تبكي " أَهَل هذا منطق..؟؟!! هذه هي السياسة الخارجية..!!!وسأُوافيكم في رد اخر عن السياسة الداخلية..!!! وعلى قول الشاعر: قالت العفو يا ساده عثر بي حماري ما ظلمىني أبي أو حد زقرني زقاره والغلط ذي هدم ركني وخالق حجاري " باني الويل ذي رد البطانه ظهاره " لا بُد للقيد ان ينكسر.08/09/2013 - 12:09:13 pm
96.מגארילכל מי שרוצה שנוי ורוצה להחליף את פריד הכישלון .רק אחוד כחות יכולים לעשות את זה. כי במצב הקיים פריד לוקח ובהליכה בוא נהיה אמתיים פריד יושב מול המחשב וצוחק על כולם לכן צריך איחוד כוחות למר ד״ר זיאד קזל אתה בחור טוב ואני מכבד אותך אבל בוא נהיה אמתיים אל תסמוך על המלה ד״ר כי לזה בכפר אין שום משמעות ואל תסמוך על המילה צערים כי צערים ממשפחות מועמדים אחרים לא יצבעו לך אז מה נשאר לך . למר זיאד דגש המוכבד בזה שאתה ממשפחה גדולה זה לא אומר שיש לך סיכוי כי אתה ניסינו אותך והיית כשלון יותר מפריד ובוא נניח שאתה תהיה בסבוב השני פריד יקח אותך בהליכה כי אז אני ושאר האנשים שהיו נגד פריד נביע לו ונעדיף אותו עליך . אז גם לכה אין שום סיכוי אז אתה וזיאד קזל תוותרו ותתמכו בזיאד בלעוס כי הום הוא היחיד שיכול לתחרות עם פריד . ודרך אגב אני לא מהתוכים שלו אבל זה האמת . אני עם ד״ר קזל למרות שאני יודיע שאין סיכוי08/09/2013 - 12:14:59 pm
97.مغاريه للاسف!!!على الاقل دكتور زياد بخلي التعقيبات مش مثل بعض مرشحين بطلبو انو ولا تعقيب يظهر ! شو هالدمقراطيه هاي احنا نشوف كتاباتو واروا وهو ميشفش لا تعقيباتنا ولا ارانا והמבין יבין!!!!!!!!08/09/2013 - 01:38:16 pm
98.בני מגאראני מאוד מצדיק אותך על כל מה שסיפרת לגבי המסכן שעמד ליד המסעדה. בסיפורך אתה ממש נוגד את עצמך שהרי במשך חמש שנים שמענו ממך אך ורק הבטחות שלא קוימו והעובדה שבני מגאר לאחר עליה היסטורית לליגה ב עדיין משוטטת ומתרוצצת מכפר זה לכפר ההוא ומתחננת להשכרת מגרש ביתי. אז בחייך לאיזה מגרש התכוונת שהוא עדיין חי וקיים. האם למגרשים של כאבול-פקיעין-כפר כמא-כעביה-שעב-טמרה-מגד אלכרום -בענה-נחף-סכנין-כפר כנא-דבוריה-אום אלגנם-כוכב-עין מאהל-ועוד ועוד כפרים ומגרשים שכל עוד אתה תמשיך לפזר לנו הבטחות אנחנו נמשיך לחלום על מגרש מאושר במגאר . אולי תעיז פעם אחת ותתיעץ עם ראשי המועצות של הכפרים שהיזכרתי ותלמד מהם איך ומה צריך לעשות בכדי להביא בסופו של דבר אישור של הרחבת מגרש ותכנון ראוי לאישור המשטרה וההתאחדות לכדורגל. הצחקת את כולנו בהבטחתך האחרונה שכולה תעמולת בחירות לעוד חמש שנים כשהבטחת שהולכים להקים קרית ספורט במגאר הההההההההההההההההההא ולק אנחנו רוצים להיות שווים לאותם כפרים בסך הכל שיהיה לנו מגרש מאושר ונזכה להחזיר את האלפים של אוהדי בני מגאר ליציע בברידעה של פעם . מי צריך קרית ספורט באותו זמן שלא מצליחים להרחיב בכמה מתרים מגרש קיים.08/09/2013 - 02:15:13 pm
99.למגיב 96אתה חושב שאתה חכמולוג אבל אתה ממש לא. בסיבוב השני זיאד דגש יהיה אם הוא לא יזכה מהסיבוב הראשון. ואם יהיה סיבוב שני אז או האיל גאנם או זיאד קיזל יהיו. שני האחרים אין להם סיכוי. הם תוקפים אחד את השני08/09/2013 - 03:54:21 pm
100.למס׳ 96אדוני הנכבד רציתי לגיד לך אם כן אתה מצביע לדר זיאד אז אתה צריך להאמין בי ולתמוך מכל הלב כי אם נתן לו ההזדמנות הזו הוא יצליח לשנות הרבה דברים ויוכיח לכולם שהוא בעל יכולת, את האמת כאב לי הלב כשקראתי בדבריך בסוף שאתה עם דר זיאד למרות שאין לו סיכוי.. רק תאמין ותתמוך ותעבוד לגיס עוד קולות בשבילו כדי שנתן לו האפשרות להוכיח לכולם שהוא המתאים והיכול לעזור לכולם ולקדם את הכפר08/09/2013 - 02:35:48 pm
101.רוצה שינויאני בעד שינוי. בעיקר לאור העובדה שפריד נכשל בגדול. אני מן התומכים ברעיון האיחוד בין ה"זיאדים". זו דרך בטוחה להפלת פריד. מר זיאד דגש, עו"ד זיאד בלעוס וד"ר זיאד קזל: אני קורא לכם להתאחד יחדיו ולהכריע את הבחירות כבר מהסיבוב הראשון. נמאס לנו מפריד.08/09/2013 - 02:40:07 pm
102.מגארילמר זיאד קזל תהיה אמתי אין לך שום סיכוי ואל תסמוך על אנשים שמטעים אותך .ואני אומר לך שוב אל תסמוך על המילה ד״ר כי לזה אין שום משמעות בכפר שלנו וניסו את זה שני ד״ר לפנייך והתאכזבו ואל תסמוך על הצעירים אנחנו עדיין חיים במגאר ולא בתל אביב .וגם קח בחשבון שאין לכה בסיס טוב אצל הדרוזים . אני מציע לך תוותר כמו שעשה לפניך מר סוהיל עסאקלה ואם אתה באמת רוצה שינו וטובת הכפר תתמוך במר זיאד בלעוס כי הוא הכי חזק שיכול לתחרות עם פריד גאנם08/09/2013 - 03:07:12 pm
103.בסבאסיייבס דר קיזל08/09/2013 - 03:41:40 pm
104.תגובה לסיפור של פריד גאנםבנתיים אתה זה שהבטיח ולא קיים ,האחרים נכון מבטחים אבל לך תדע אם יקימו או לא08/09/2013 - 03:49:11 pm
105.מגארילמס"19 את עובדת מועצה ,נכון מעניין מה אומר על זה ראש המועצה? הוא חייב לעשות מהשהוא!08/09/2013 - 04:34:48 pm
106.مغاريهمع الدكتور زياد المغار نظيفه ..على القليله08/09/2013 - 04:45:34 pm
107.ל99כנראה אתה חושב שאתה חוכמולג ההבדל בנינו שאת תומך נלהב של זיאד דגש ואני ניטרלי שרואה את התמונה מהצד אני בעד שינוי אבל במצב הנוכחי פריד לוקיח מהסבוב הראשון ובהליכה . אני מכבד את כל המועמדים אבל זיאד דגש לא יהיה ראש מועצה בכל מצב ורואים שאתה חי בסרט שאתה אומר זיאד דגש לוקח מהסבוב הראשון או יתחרה עם האיל גאנם שעם כל הכבוד לו ואני מעריך אותו אבל אף אחד בכלל לא סופר אותו אז בבקשה אתה חי בסרט ואתה חולים אז אני מציע לך תתעורר אחי כמה שיותר מהיר08/09/2013 - 05:07:14 pm
108.אקדמאיחבר נכבד, הרבה צעירים במג'אר עולים באנטלגנציה שלהם על צעירי תל-אביב, לפי העברית שלך אתה רחוק מאד מלהיות אחד מהם. ביטחונך העצמי ירוד מאד ולכן אתה פוחד מאנשים חכמים. תישאר עם המועמד שלך שכנראה הוא מתאים לך יותר.08/09/2013 - 05:18:25 pm
109.מג'אריהאיש נחמד, אני מזהה אצלך תסביך ופחד מנשים דומיננטיות ובולטות, ממליצה לך להוריד פרופיל, אין לך במה להתגאות. המגיבה שאתה תוקף היא תושבת מג'אר כמוך ויכולה לעשות כל מה שאתה יכול לעשות. כל עובדי המועצה מסתובבים בכפר ומדברים פוליטיקה, כל אחד והמועמד שלו. ראש המועצה בעצמו לא חוסך אנרגיה בכיוון הזה, ראש מחלקת חינוך חורש יומם ולילה, ועוד ועוד. למה אתה נטפל לגברת המכובדת הזאת. כי היא משבחת מישהו אחר ולא את המועמד שלך. מעט כבוד לדעה האחרת לא תזיק לך.08/09/2013 - 05:26:56 pm
110.זיאד קיזילמאד מודה לך על הדאגה, לפי תגובתך אתה בוודאי נושא הרבה תוארים בתחום תורת הסיכויים, וניסיונך בתכנון וביצוע סקרים עשיר מאד. הסקרים שלך בוודאי מראים שמועמדך הוא המנצח. אני מבטיח לך שאהיה הראשון שיברך אותו. שוב תודה על המחמאות. אשמח לשמוע עוד מההערכות שלך בהמשך.08/09/2013 - 05:35:38 pm
111.סטודנטיתידידי היקר, אני מאד שמחה לגלות שיש לנו במג'אר פסיכולוגים קליניים כמוך, אתה עושה אבחנות מדויקות מאד ומזהה חולשות ועוצמות לפי טקסטים כתובים. אני מאד גאה בך. אני חושבת שצריך לבקש להעסיקך במועצה המקומית, אתה יכול לתרום רבות למקבלי ההחלטות. כיף לדעת שיש לנו כמוך.08/09/2013 - 05:43:09 pm
112.מציאותיאדון נכבד, לנבור כל הזמן בעבר ולחפש אשמים זה לא מציאותי. אדם מציאותי הוא שמסתכל קדימה ומחפש פתרונות, אדם מציאותי לא מביט אחורה ומקטר, אדם מציאותי לא מבליט את עצמו על דפקטים של אחרים. נפסיק לבכות, להתייפח ולקטר, נסתכל רק קדימה.08/09/2013 - 05:49:53 pm
113.קופטאן עזאםלד״ר זיאד קיזל היקר יישר כח מאחל לך בהצלחה. ולכל המיגיבים מתי תדעו לפרגן הרי נסינו ונסינו ראשי מועצות ולא הצליחו לתת צמיחה כלכלית לכפר אז תנו הזדמנות לאדם שנראה משכנע ומדבר לעניין. אתם חייבים להיות נגדים. כל הזמן מתעסקים כבשים זפתי שוארע סנסלי דיי תתקדמו לא יזיק. בהצלחה לזיאד קיזל.08/09/2013 - 06:51:16 pm
114.علاء الدينאני אגיד לך רק דבר אחד: תזכור טוב , אבל טוב מאוד , את שנת 2003. בטוח שגם אז אתה היית עיוור ולא ציפית שזיאד דגש ינצח את מועמדך (ואולי זה אתה הוא בעצמו)! ב-2003 זיאד דגש התגבר על 8 מועמדים, ביניהם היו עורכי דין ורופאים. פשוט כי זיאד דגש הוא אחד העם, הוא אחד מאיתנו, אנחנו התושבים הפשוטים שאנחנו הרוב בכפר (ויש בינינו מלומדים ואקדמיים בכל התחומים, ומכל הגילאים והמינים). זיאד דגש הצליח להתגבר על כל המכשולים שעמדו בפני הכפר. וברוך השם מליון פעמים שלא היה מישהו אחר בראשות המועצה דאז! תשאל את הילדים הקטנים בשכונה מזרחית, מערבית, צפונית ודרומית, מנסורה, ראס אלכאבייה, ג'משה ועוד ועוד... אפילו הילדים הקטנים יודעים שזיאד דגש ינצח בגדול,,, ואוליי מהסיבוב הראשון בעזרת השם! אתה יכול להישאר עיוור ולהיות מופתע ב23-10 עם היוודע התוצאות הסופיות.08/09/2013 - 07:24:42 pm
115." הבלבול המבלבל "שוב המבלבל ( מגיב מס' 105 ) ניסה לבלבל את המציאות והעובדות המוצקות בתגובתה הגברת המכובדת שנקטה בשמה ( ולא במספרה בתגובות מס' 19 ) בזכות יסוד " חופש הביטוי " אך לצערך יצאת אתה המבולבל , כפי שנאמר ירית לעצמך ברגל , תסתכל סביבך מיהם האנשים הכי מתעסקים בתעמולות בחירות ? התשובה ברורה והיא שקופה מאד לכלל החברה בכפרנו האהוד . הבט במ08/09/2013 - 08:20:19 pm
116." למגיבה מס' 109 " - מג'אריהכל הכבוד לך , תשובתך לעניין והיא נקייה ונטולת כול אינטרס , יירבו כדמותך בחברתנו " לומר את האמת במקום ובעיתוי הנכון " - סיסמתנו : " כן לשינוי חברתי מהותי ללא שום השפעה עדתית ומשפחתית " - בואו נקים בצעקה : " די למציאות העקומה המובילה לאסון חברתי" " צריך ומיד לעקור את הסרטן הממאיר הנקרא משפחתיות " - כולנו לשינוי עם ד"ר זיאד קיזיל .08/09/2013 - 08:32:19 pm
117.תשמור מרחקלמגיב 105 אדון חכמון , כאשר עובדי מועצה מגיבים לטובת פריד מברכים אותם אבל במקרה הזה הדעה נוגדת למועמד שלך ,נשמעת נימת איום ממך , תהיה זהיר בתגובתך במיוחד כלפי הגברת המכובדת ,תשמור מרחק08/09/2013 - 08:40:41 pm
118." למגיב מס' 102 "א.ג.נ שלום רב וברכת חג שמח ( שנה טובה ) בטקסט שלך של 5 שורות נפלו 5 טעויות ושגיאות כתיב , רואים כי בשיעור בתיכון בזמנו של ה-ד"ר שהיה מנהל בית ספר תיכון בזמנך והפך להיות יותר מאוחר ליו"ר מועצה שכול כפר וכול עיר מתגאה לדמותו ,מציע לך לחזור לשולחן הלימודים ותשלים לימודי שפה ותעזוב את לימודי שפת הגוף ולהסתובב ברחובות מחוסר מעש לאחרים , אולי תפנים ותגיע למסקנה כי אתה עדיין נמצא מאחור וגלגל הקדמה עבר אותך ופספסת , ולבסוף לפני שתתאכזב אני מפנה אותך לרוב המגיבים התומכים בד"ר של העבר וגם בד"ר של ההווה והעתיד הם אנשים המתנסחים בכבוד , במוסר , בהאהדה ליריב עם ציפיות לעתיד טוב יותר אתה יודע למה כי הם : " בעד שינוי שכולו טובת ילדינו " וצועקים בקול רם : " כולנו ד"ר של העבר וד"ר של ההווה ושל העתיד " -08/09/2013 - 08:59:04 pm
119.אבן אלבלבלדטלעת אלפורה: ד"ר זיאד קטש קופה ואכד אלפורה אלפורה אגאי בעד 5 סנין. מברוק ד"ר בהצלחה ואלא אלאמאם. קרררררררבת.08/09/2013 - 11:12:36 pm
120.מגארילמס"109.115.116.117 תתרגעו המועמד שלי זה חברי ואחי ד"ר זיאד קיזל וחוץ מזה תלכו להיבדק אצל רופא כי ד"ר זיאד אין לו תרופה בשבילכם08/09/2013 - 09:24:36 pm
121.פ ס קדר קיזל סיבוב שני בודאות08/09/2013 - 09:42:46 pm
122.رفيق الجبهةزياد قزل المرشح الافضل ليس له اي ماضي فاشل شاب عصامي يريد خدمة البلد اعطوه الفرصه08/09/2013 - 11:20:43 pm
123.למגיב 118שנה טובה גם לך .מה לעשות קורה שיש טעיות כתיב כי למדתי בכפר מגאר ולא כמוך ברמת אביב ג . דרך אגב חזרתי לתגובה שלי לבדוק איפה שגיתי ומצאתי שגיאה אחת ״אמתי במקום אמיתי ״לא נורא קורה אבל לפחות היתי ברור ומובן ולא כמוך רשמת עשר שרות וגם לך היה טעיות ושגאות אבל לא משנה לא אתחשבן אתך הבעיה שלא הבנתי מה אתה רוצה ועל מה אתה מדבר כי לא התכוונתי לד״ר הזה בכלל.כנראה יש לך בעיה בהבנת הנקרא .09/09/2013 - 01:29:50 am
124.למגיב 108גם לך אני אומר אין מה לעשות למדתי במגאר ואני לא אקדמי כמוך גם לך יש בעיה בהבנת הנקרא דרך אגב רושמים ״מאוד ולא מאד יא אקדמי יא שאטר״ ואם אתה חושב שכל אקדמי חכם אז אתה טועה .ועוד משהו אתה לא מתאים בכלל להיות פסיכולוג כי יש לי בטחון עצמי מופרז09/09/2013 - 02:05:04 am
125.ابن الجبهةيقترب يوم الانتخابات 22.10 ويأتي معه يوم التغير يوم عقاب المتخاذلين يوم عقاب ضعفاء النفوس من كانو يتغنون بالديمقراطية والشباب وثقافة وحقوق المرأة من كان يشبعنا بمقالاته شدو الهمة الهمة قوية ،وأثبت في نهايت الأمر انه إنسان عائلي فئوي طائفي لا يهتم الي في جماعتة الضيقة المهيمنة عليه .اما الرجل الثاني الذي يتهمه بعض الناس انه يملك رصيد كبير من الأصوات فهاذا هراء هائولاء يعيشون أما في مكان آخر أو يغمضون عيونهم عن الحقيقة وان كانو يريدون دليل على ضعف هاذا المرشح أقول لهم من كان رئيس المجلس لخمس سنوات وفشل فشل ذريع وبعد معاقبت الناس له في الفترة الثانية لم يخجل أن يفاوض على سنتين من النيابة هاذا لا يستطيع أن يتحمل مسئولية حاره وليس بلد . تذكرو يا أبناء المغار يا أخواتي واخوتي أن فريد لم يكن له ذكر في الانتخابات السابقة في الجوله الافتتاحية كانت الصورة لدا الجميع انه سوف يعود سيناريو زياد دغش مهنى هزيمه ولاكن جاء التغير بهمة الأفراد الشباب والشابات الأبطال ابناء المغار الأحرار ولحرائر الذين لا ينجرون وراء المجموعات وهم فقط من يستطيع أن يحطم صناديق الاقتراع يا أصدقائي لا تنغرو بالمظاهر زياد قزل مرشح المغار مرشح كل الأفراد الذين لا ينجرون وراء العائلية والطائفية ادخلو هاذ الإنسان إلى عقولكم وضمائركم لنعطيه الفرصة للتغير ولا تنجرو خلف الدعاية السوداء لباقي المرشحين الذين يدعون أنهم الاقوا سوف نصوت لزياد قزل كأفراد ولاكني اوعدكم انه في ليلة 22.10 سوف يكون القرار الحاسم والمفاجئة الكبرا للجميع وعندها كل إنسان انتخب زياد قزل سوف يتذوق نشوت النصر وحجمه الحقيقي في هاذه البلد وقدرتة على التغير واخيرآ وليس اخرآ لا تتخاذلو يا أبناء بلدي فلقرار في أيديكم ولا يغركم جمال لغتهم العربية في المناشير والمقالات فهاذا كله حبر على ورق وسوف يزول في النهاية وانتم إنشاء الله الباقون لبلدكم عشتم وعاشة المغار بلدنا الحبيبة مع كل الشكر والإخلاص09/09/2013 - 03:21:27 am
126.الصقراسا. انا قرات مقالا للسيد فريد بعنوان حذار حذار ،المقال كتبه قبل خمس سنين قيل الانتخابات الماضية. هل استطيع نشره في موقع سبيل?وهل استطيع نشر مقالات سابقة ?ارجو التوضيح. ولكن واضح ان المنافسين هما دغش وهزيمة09/09/2013 - 04:46:46 am
127.الى الصقر المعقب رقم 126الى القارئ المحترم تحت اسم الصقر نشكرك على متابعتك ومشاركاتك الدائمة في الموقع أما بالنسبة لسؤالك عن امكانية نشر مقالات سابقة فنخبرك أنه للاسف ليس هناك مجال لنشر مثل هذه المقالات لضيق المجال ولأن المرشحين ينشرون بكثافة مقالات جديدة ولا حاجة لنشر مقالات قديمة لهم .نرجو منك تفهم الأمر وشكرا09/09/2013 - 05:46:31 am
128.ﻻبن الجبهه من ابن المغار الموحدهفي البدايه اود ان اقول انه حسب كتاباتك فانت ﻻ تنتمي للجبهه ﻻنه حسب معلوماتي فهم يجيدون قرائة وكتابة اللغه العربيه. اما فيما يتعلق بالمرشحين الاخرين فمن الواضح انك تتكلم من دافع شخصي جدا. فهل نسيت ان الجبهه دعمت هذين الرئيسين؟ من حقك ان تدعم من تريد ولكن ليس من حقك ابدا ان تتكلم باسم الجبهه. شباب الجبهه يعرفون تمام المعرفه لمن سيصوتوا ولن يتم غرهم بمن يعدهم بالوعود الرنانه. تذكر ما قلته لك. كلمه اخيره- اياك ان تجرح ايا من المرشحين ففي النهايه نحن ابناء بلد واحد وموحد وفي المستقبل من الممكن ان تتوجه الى احدهم للمساعده في اي موضوع. الى اللقاء في العرس السياسي في 22/1009/09/2013 - 07:48:55 am
129.ממשפחת גאנםשלום לך אדון זיאד קיזל... אני מאוד שמח שיש אנשים משכילים כמוך שנכנסים לזירה הפוליטית ושרוצים לעשות שינוי לטובת הכפר.. אבל במאמר שלך אתה טועה בכמה דברים והדבר החשוב ביותר הוא התעלמותך ממה שעשה פריד גאנם בתקופה של 5 שנים בתחום החינוך והפדגוגיה .. הוא עשה המון והכניס הרבה תחומים בחינוך בנוסף לבניית בתי ספר חדשים... אני הייתי מציע לך ללכת עם פריד גאנם כי הוא הכתובת הנכונה להמשך העשייה בתחומי הלימוד והחינוך ולקידום הכפר . לא לשכוח שגם כבישים ונקיון ומים בברזים וביוב שהם חשובים באותה מידה אז אנא ממך לא לזלזל במה שעשה פריד גאנם בתחום.. מאחל לך הצלחה שתהיה חבר במועצה ושתעבוד ליד פריד גאנם ותעזור לו בקדנציה השנייה שלו... כי הוא הכי חזק היום ומקווה שתתנהג בהתאם ושלא תתחיל לחפש איך להכשיל אותו כמו אחרים.. 09/09/2013 - 08:08:31 am
130.מאגרימעניין איך המגרש שלנו מריח ?! אדון פריד חושב שהוא חכם מאוד ומזלזל באנטלגנציה של האזרחים במגאר! רק שלא יעבוד עלינו הבעייה במגרש היא גדולה מאוד ונתן לפתור אותה בחודש אם מתכוונים09/09/2013 - 08:13:53 am
131.اتحدواآلن مرعب والهواره، اذا عدنا وانتخبنا الفاشلين ،علينا أن نردد هوارة الفنان اللبناني ألن مرعب ، ناس بتمشي لٓقُدام وإحنا نمشي لورا . ام أننا أصبحنا نتعامل مع منظومة ( التدمير الذاتي ). الى كل من يحب المغار علينا أن نقول كلمة الحق ، ونناشد كل من الأخوة أبناء بلدنا الأبرار المهندس هايل ،المحامي زياد ، الدكتور زياد ، اتحدوا يا ناس ، المغار تناديكم ،كفانا ضياع ،كفانا هدر للايام والسنين ،أُنظروا الى وضع البلد ، ولا تنظروا الى كرسي الرئيس وما اسم الجالس عليه ،09/09/2013 - 08:16:21 am
132.مواطن يقول الحق الى المعلقه امال بدراذا كان لا بد من تشجيع مرشح ليس من الضروره ان يكون هذا على حساب مرشح اخر حيث قلت الوضع في البلد مزري . النقطه الثانيه التي اود الاشاره البها هي انك في كل تعليقاتك وهي باللغه العربيه الفصحى لا تعرفين ان واو الجماعه ملزمه بالف لذلك فانت لا تكتبينها . حسب رايي من الضروره الاهتمام باللغه وقواعدها واصولها حين نكون اصحاب مراكز ونكتب على مواقع .ارجو النشر بدون حذف.09/09/2013 - 10:54:38 am
133." למגיב מס' 123 אותו מס' 102 "א.ג.נ שלום רב , ראשית אפנה כבודו לטקסט שלו : כותבים " לפניך " ולא " לפנייך " , " לך " ולא " לכה " , " שינוי " ולא " שינו" , " להתחרות " ולא " לתחרות " . שנית כול אומה המצליחה לאבחן ובטעות היסטורית היא אומה בדרך לקדמה והצלחה , אסור לנו להיות עיוורים ולהמשיך הלאה כאילו הדברים קיימים אך לא משתנים , רוצה לבשר לך ולאחרים אנו הצעירים תמכנו אז באותו ד"ר ( נהיה יו"ר מעוצה ) וגרמנו למהפך חינוכי חברתי עובדות אלו נתמכת בקבלות ולא סתם שמועות סרק של הרחוב בעלי אינטרסים אישיים ,משפחתיים או עדתיים מאחל לך יום נעים " שוב כולנו טועים וצריך לתקן ולשאוף לעתיד טוב יותר " -כולנו ד"ר זיאד קיזיל - הבמה הזו כלי טוב ללימוד,הפנמה ושיח מתורבת, שוב תודה והמשך יום נעים09/09/2013 - 12:27:17 pm
134.למגיב 108יא אבו אלטלגנציה אם אתה אקדמאי אז האנטלגנציה שלך היא מתחת לכל בקורת . כי זה האופי של האדם זה לא דבר שלומדים אותו ואם כל האקדמים שלנו כמוך אז חבל לנו על הזמן ,מצבנו קשה מאוד.ההבדל בנינו לבין מגזרים אחרים שאצלם פרופסורים יושבים עם אנשים פשוטים ואומרים היום למדתי משהו חדש . ואצלנו לומדים שנה ראשונה במכללה ומתייחס לאנשים אחרים כאילו לא מבנים דבר בחיים .אני מבקש סליחתך על העברית שלי כי בקושי סימתי י״ב ולא כמוך ד״ר וחכם מאוד.09/09/2013 - 12:44:03 pm
135.למגיב133תודה לך על הערות שלך לגבי הטעיות שלי בעברית ובאמת תודה .אין מה לעשות אני לא כמוך ד״ר אני בקושי סיימתי י״ב ולא למדתי אחרי זה .כמו שאמרתי לך אני לא התכוונתי ל״ר שהיה ראש מועצה התכוונתי לאבן עמו ועד ד״ר שהוא רופא. כנראה לא היית בבחרות של2003 כי היית במקום אחר לא נורא . הפנתה אותי לתומכים שלך שכותבים תגובות טובות לך ולא ״לכה ״ אם אני צריך לחזור לתיכון ללמוד שפה ,אז אלה צרכים לחזור ליסודי ללמוד שפה , ולא ראיתי תגובה שלך כדי לתקין אותם חבל שאחד כמוך יורד לרמה הזאת כי לא מוכן לקבל בקורת לטובה אז אתה לא שונה מאחרים ואני רצתי להצביע בשבילך ורק העליתי רעיון כדי שיהיה סיכוי להחליף את הקיים אני אומר לך מעכשיו אני אתמוך בפריד כי אני לא רואה משהו חדש כולם אותו דבר אז למה להחליף את הקיים וסליחה על העברית שלי.09/09/2013 - 01:07:54 pm
136.إلى ابن المغار الغير موحدةبدي اكتب شو بعن عبالي (بلط البحر)09/09/2013 - 02:18:44 pm
137.ي.جود ابراهيمدكتور زياد قزل هو عين مجتمعه ، وضميره النابض ، واسده الهصور ، بل هو روح المجتمع ، فلا يمكن أن تزول العصبيات ،ولا أن تصحح المفاهيم، ولا أن تنال الحقوق، ولا ان تسود الحريات ، ولا ان تسترد كرامة الإنسان، ولا يمكن أن تثبت الناس على الحق ، وان تحرص على القيم والمبادئ الا بجهده المثقف ونضالاته، فلا يلييقُ به الهروب، والخضوع، والتلون ، فهو الإمام والقائد والرئيس لأنه موقعه دائما أَمَامَ شعبه ، هو قائد المسيرة الحقيقي، ومسيرةُ المشوقه لأنه يسيطر على قلوب الناس ومشاعرهم بأفكاره النيره وعشقه لنجاحه وقدراتهُ على احداث التغيير فصوتكم له هو حياة جديدة لكم. اتمنى لك النجاح بمسيرتك الطويلة09/09/2013 - 03:29:30 pm
138.המוםדר קיזל מעניין אותי למה הצעירים קסומים בכבודו09/09/2013 - 06:00:59 pm
139.מגארילמס" 109.115.116.117 לידעתכם היום פורסם ע"י השופט גובראן ,שלעובדי רשות מקומית חל איסור מוחלט להתעסק בבחירות ,ולתלות על בתיהם ,תמונות ,כרזות, אז מי שצריך להיזהר זה אותה גברת מכובדת שעובדת מועצה ..09/09/2013 - 07:11:52 pm
140." למס' 102 , 123 , 135 - אותו מגיב "ערב טוב , כנראה נפל פגם בהעברת המסרים , ללא ספק לבי מלא הערכה לאנשים הוגנים כמוך מקבלי הביקורת , לא הייתה לי ביקורת חלילה על דבריך -כפי שאמרתי זו במה חשובה ללימוד והפנמה - למדתי כמוך בבתי ספר במגאר , אינני ד"ר אלא מפשוטי העם , התיאוריה הנצחית שאני מאמין בה היא : " האדם עושה תואר או תפקיד ומעולם אלה עשו או יעשו אדם " . אני מאמין שאתה כמוני ממלא את מלוא חובותיך למעוצה בלי קשר למי העומד בראשה , שנינו נטולי כול אינטרס אישי ולא חפצים לשום הבטחה או תפקיד בעבר , בהווה או בעתיד ,נאמר את אשר על ליבנו בראש מורם . זכותו של כול אדם " לבחור ולהיבחר " זו זכות יסוד , לא באתי להעביר מסר " לתמוך במועמד פלוני או אלמוני" זכותך לבחור במי שאתה משוכנע בו כאדם הראוי והעונה על ציפיותיך כחופש הביטוי הקלאסי שכול חברה נאורה שואפת לו , מאחל בהצלחה למועמד שיקבל את רוב התמיכה . שלום וערב טוב09/09/2013 - 08:55:55 pm
141.למגיב 140גדולתו של האדם להודות בטעות . קבלתי את התנצלותך אני הגבתי גם מתוך סערת רגשות אני אצביע לטובת הכפר מאחל לך בהצלחה09/09/2013 - 10:27:41 pm
142.מופקלפחות 90 אחוזים מהמצביעים במגאר ובמגזר בכלל נותנים את קולם ע"פ קרבה משפחתית או קשר כזה או אחר לאחד המתמודדים. הגיע הזמן שתצאו קצת מהבועה ותתחילו קצת להפעיל את הראש ותתנו את קולכם לאיש המתאים לנהל, להוביל ולהנהיג. אני פוה לאתר סביל. תשיגו מידע מפורט עם רקורד אישי, אבני דרך והישגים שהמתמודדים השיגו במהלך חייהם, ופרסמו באתר. אולי ככה כמה מצביעים שפויים ישכילו ללמוד אודות המתמודדים וככה להחליט למי להצביע ולא ע"פ קרבה משפחתית.10/09/2013 - 12:43:48 am
143.B.B.Cפריד גאנם כל הכתבה שלך פרסומת אני לא משוכנע לבחור בך יש כאן משהוא לא בסדר כי כל הזמן בבקורים במועצה אמרת אין תקצבים פשוט חבל25/09/2013 - 02:13:58 pm
144.המצביאכל מערכת ניהולית שרוצה לבנות את עצמה ולהצליח חייבת לעבוד לפי מטרות מוגדרןת מראש . כל מי שלמד מינהל יודע שהמטרות צריכות להיות משני סוגים : 1. מטרת על (תיכנון אסטרטגי)ומאפיין אותה: א. צריכה להיות ארוכת טווח - מתפרסת על פני שנים ב. יומרנית , מרחיקת לכת ואפילו על גבול הדמיון ג. כל המערכת, על כל מרכיביה, צריכה לפעול למען השגתה ד. צריכה לפעול על פי לוח זמנים מוגדר 2. מטרות מעשיות ( מטרות ביניים ): על מנת להשיג את מטרת העל חייבים להציב מטרות ביניים קצרות טווח , ברות השגה שהשגתן מקדמת את המערכת להתקרב להשגת מטרת העל. כשד"ר קיזל מדבר על מגאר בעוד 30 שנה קדימה למעשה הוא מציג לבוחר סוג של מטרת על . ככה הוא רואה בעיני רוחו את הכפר/ העיר וכדי שהוא יהיה איך שהוא מדמיין אותו צריכים לפעול ולתכנן מעכשיו . לא מחכים ואומרים "מה שבא ברוך הבא" ולעסוק כל הזמן בסתימת חורים . לדידו של ד"ר קיזל סלילת רחוב, מריחת רחוב קיים בשכבת אספלט , בנית גדר או התקנת מעקה היא לא מטרה . זה דבר של מה בכך , כל כך אלמנטרי , כל כך פעוט ובנאלי שאין כל הצדקה שיקבל כזו חשיבות כמו שמנסים ליחס לו ולהפוך אותו למטרה נעלה . מבחינתו ההשקעה בהון האנושי במגאר היא הדרך להובילו קדימה על מנת לצרפו לחברות המתקדמות והנאורות . מצער ואף מביך לשמוע ולקרוא תגובות של אנשים שאינם מסוגלים לראות מעבר לאפם . הוא מדבר על עידן אחר במחשבה ובעשייה שהכפר טרם הורגל אליו . עד כה העריכנו את עשייתו של ראש המועצה באם סלל רחוב או פינה אשפה או צבע מעקה . לאמיתו של דבר כל זה לעג ובוז לרש . אבותנו וסבינו שחיו בתקופות חשוכות (לפני קום המדינה) הסתפקו במועט וראו בסלילת רחוב סוג של הישג ואין לבוא אליהם בטענות . היום זה נראה דבר מובן מאליו שלא מצדיק חגיגות וטפיחה על השכם . הגיע הזמן שיהיה למגאר מועמד מזן אחר , מועמד שיראה את הנולד, שיסתכל כברת דרך ארוכה קדימה וינסה להוביל את הכפר בדרך הנכונה והמתאימה לדרישות של המאה עשרים ואחד ולא למאה התשע עשרה . המבוגרים צריכים לתמוך בו כדי שתהיה תקווה לעתיד ילדיהם ונכדיהם והצעירים צריכים לתת כתף למען העתיד של עצמם26/09/2013 - 12:19:54 pm
145.للسيده الموقرررره امال بدراعذريني .. لكن عن اية اخطاء تتحدثين .. عن وضعك في منصب لا تستحقينه .. وعن اية كفاءات تتحدثين عن كفاءاتك انت ههه .. نعم للتغيير ؟ بل قصدت نعم لقطع الارزاق .. ولكن انا اقول لك ترحمي على ايامك الاخيره في المجلس المحلي .. فالله يعلم كم رزقا قطعت وعلى كم مبدئ دستي لتصلي الى مرادك ولكن فلتعرفي بان الله موجود ولا يرضى بظلم البشر .. اتمنى ان يظهر الحق اخيرا لتعرف الناس من انت حقا .. استاذ كمال اترجاك ان تنشرها وشكرا ...04/10/2013 - 11:03:14 am

استفتاء سبيل

ماهو رأيك في تصميم موقع سبيل ألجديد؟
  • ممتاز
  • جيد
  • لا بأس به
  • متوسط
مجموع المصوتين : 1775