إستمرار ردود الفعل في الحلبة الحزبية على إعلان وزير الداخلية ساعار عن اعتزال الحياة السياسية

تاريخ النشر 18/09/2014 - 09:55:45 am

توالت الليلة الماضية ردود الفعل في الحلبة السياسية والحزبية على اعلان وزير الداخلية غدعون ساعر المفاجئ عن قراره اعتزال الحياة السياسية لفترة معينة من الزمن .

وقال رئيس الوزراء بنيامين نتانياهو للوزير ساعر في سياق اتصال هاتفي معه انه يحترم قراره ويشكره على ما قدمه خلال سنين طويلة من عمل سياسي في الحكومة والكنيست وحزب الليكود ويتمنى له النجاح في المستقبل.

ويذكر ان الوزير ساعر كان يعتبر من ابرز اقطاب الليكود ومن اقوى المرشحين لخلافة نتايناهو في رئاسة هذا الحزب وكان يُتوقع ان يتنافس معه على هذا المنصب في الانتخابات الداخلية القادمة في الليكود.

اما رئيس المعارضة يتسحاق هرتصوع فقال ان اعلان الوزير ساعر عن اعتزال الحياة السياسية يسرع تفتت حزب الليكود.

واضاف ان المقربين من رئيس الوزراء الذين يعرفونه جيدا مثل موشيه كحلون وغدعون ساعر وربما غلعاد اردان يحبذون اعتزال مناصب رفيعة ويبدون عدم الثقة به.

تعليقك على الموضوع
هام جدا ادارة موقع سبيل تحتفظ لنفسها الحق لالغاء التعليق او حذف بعض الكلمات منه في حال كانت المشاركة غير اخلاقية ولا تتماشى مع شروط الاستعمال. نرجو منكم الحفاظ على مستوى مشاركة رفيع.
1.ליכודניק ותיקיפה מאוד עכשיו סאהר יישב בבית הגיע הזמן18/09/2014 - 10:36:39 am
2.איש ליכוד וטיקלמספר 1 סאהר אסמעיל גאווה לעדה איש משכמו ומעלה ירבו כמוהו ואתה תתביש!!!!!18/09/2014 - 11:04:32 am
3.ליכודניק בחופשהליכודניק ותיק תזדהה בבקשה בשמך האמיתי כי יש הרבה ליכודניקים ותיקים ,, ואל תגרום לסכסוכים בגלל השנאה שלך למישהו תתקשר לסאהר ותגיד לו את זה באוזן בשמך לבד18/09/2014 - 11:13:15 am
4.מאדי אבו ג'נבהתפטרות שר הפנים מתפקידו היא מצערת עד מאד כי סוף סוף הגיע למשרד הפנים שר אשר יכול לצמצם את הפערים והאפליה נגד המיעוטים במדינה בעיקר בתקציבים,בהעצמת הרשויות המקומיות,בהרחבת תכניות מתאר של ישובים,במתן היתרי בניה לאלפי בתים וחיבור בתים אלה לרשת החשמל. חבל שההתפטרות קרתה שנה לאחר כהונתו בתפקיד חשוב זה.ההפסד כולו של המגזר הלא יהודי. מקווים שימונה שר או שרה באותה איכות ועם אותה רגישות כלפי הבעיות הבוערות של המגזר הלא יהודי. מאחל הצלחה לשר בכל דרך אשר יבחר ובתפקיד ההורה אשר מיחס לו חשיבות עליונה.הגאולה לשר נמצאת בבית.18/09/2014 - 11:43:31 am
5.מן אלראמהנומרה 2 בחיאתק אטלע מן פלמק18/09/2014 - 07:09:55 pm
6.Kfcהזלתי דמעה כשקראתי את מה שכתב מאד׳י אבו גנב. המשפט ״שר רגיש וקשוב לבני במיעוטים״ נגע לי ללב ואני על סף בכי.... וחשבתי לתומי שחבל שכבוד השר סער מתפטר אחרי שנה וחצי הרי הוא לא הספיק לחולל את השינוי נוסח צ׳י גאבארה אבל אז נפל לי האסימון וראיתי את האור הרי כבוד השר סער כיהן כשר החינוך ארבע שנים שלמות והפערים בין היהודים לערבים בכל הקשור לחינוך בתקופה הזאת לא צומצמו ואף גדלו (נתונים מאתר הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה) אז אל תאכיל אותנו קש מר מאד׳י היקר. אם בחינוך יקיר לבך לא הצליח לחולל שינוי אין שום סיבה שבמשרד הפנים הוא היה מצליח. בכל יום ששר בממשלה הקיצונית הזאת מתפטר בני המיעוטים צריכים לצאת לרחובות ולחגוג.19/09/2014 - 01:53:14 am

استفتاء سبيل

ماهو رأيك في تصميم موقع سبيل ألجديد؟
  • ممتاز
  • جيد
  • لا بأس به
  • متوسط
مجموع المصوتين : 1809