تحقيق صحفي لموقع سبيل في موضوع تواجد الشّرطة المُكثّف في المغار بين الفينة والأخرى وتحرير مُخالفات سير للسّائقين

موقع سبيل,
تاريخ النشر 15/03/2012 - 11:17:33 pm

في أعقاب ما نُشِر عبر موقع التّواصل الاجتماعي، الفيسبوك، من أنَّ مجموعة من الشُّبّان في المغار يتهيّأون للقيام بمظاهرة أمام مبنى المجلس المحلي ضدّ تواجُد الشُّرطة في المغار وتحرير مُخالَفات سير بادِّعاء أنَّ رئيس المجلس المحلي هُو المُبادر لاستدعاء الشّرطة للتَّواجُد في المغار - على حدّ تعبيرهم - فإنَّ مُحرِّر موقع سبيل استطلع رأي قائد شرطة طبريا أفيف دنييلي حول الموضوع وسأله عمّا إذا كان رئيس مجلس المغار المحلي هو من دعا الشّرطة إلى تكثيف نشاطها في المغار فأجاب بالحرف الواحد : " المجلس المحلي في المغار لم يستدعِ الشُّرطة ونحنُ يوجد لدينا خطة عمل بالتّعاوُن مع شرطة السَّير القطريَّة وخلال كل أسبوع نقوم بنشاط ما في مكان ما، وقد قُمنا بحملة في طبريا وكذلك في المغار، وقبل أسبوعين قُمنا بحملة في عيلبون، وفي كل فترة نقوم بحملة في مكان آخر. وهذا الأمر ليس مُرتبطًا بالمجلس المحلي وانَّ رئيس المجلس لم يطلب زيادة تواجدنا في المغار". وأضاف دنييلي : " نحنُ ننفّذ قوانين السَّير وأعتقد أنَّ في كل قرية أو مدينة هُنالِك أناس يقودون سيّاراتهم دون ترخيص ونحنُ نُحاوِل إلقاء القبض عليهم".

وفي حديث آخر لمُحرّر موقع سبيل مع قائد كبير في الشُّرطة أكَّد أنَّ : " ما يحدُث في قرية المغار يدعو إلى القلق ونحنُ أي الشُّرطة نعمل هُناك حسب وُجود إجرام أو عدم وُجوده وحسبما ترى الشُّرطة فإنَّ الإجرام في القرية يُرغِمها على العمل ويكفي أن أقول إنَّه حدثت في المغار ثلاثة حوادث سير مُروّعة راح ضحيّتها ثلاثة أشخاص، وإذا كان الأمر يتعلق بي فإنّي سأكثِّف من نشاط الشُّرطة في هذه القرية دائمًا ويجب تطبيق القانون من أجل منع وقوع ضحايا لحوادث السّير وتقليلها، ومن خلال تواجد الشُّرطة في هذه الأماكن يُمكِن منع المُخالفات وتقليل حوادث السَّير".

وفي مُقابلة هاتفيَّة لمُحرِّر موقع سبيل مع رئيس مجلس المغار المحلي، المُحامي فريد غانم حول هذا الموضوع وُجِّهت له الأسئلة التالية :
موقع سبيل : بعض السّائقين يتذمّرون من تواجد الشُّرطة في المغار بين الحين والآخر وتحرير مُخالفات سير وقسم منهم يدّعي بأنَّك أنت الّذي قُمتَ باستدعاء الشُّرطة لتكثيف تواجُدها في المغار، فما تعقيبك ؟
رئيس المجلس المحلي :" ما صرَّح به قائد شرطة طبريا هو الحقيقة، فأنا شخصيًّا لم أعلم بحضور قوّات الشّرطة قبل بضعة أيّام وفقط خلال النَّهار اتَّصل بي بعض المُواطِنين وادّعوا أنَّ الشّرطة حضرت لتحرير مُخالفات للّذين يوقفون سيّاراتهم على جانب الشّارع في أماكن غير مُعدَّة لذلك. فقمت أنا واتَّصلت مع قائد الشُّرطة في المنطقة الشَّماليَّة وأوضحت أنَّه لا يجوز تحرير هذه المُخالفات لأنَّ المغار غير جاهزة لتوفير وُقوف السَّيّارات، ونحن لم نطرح بديلًا لإيقاف سيّاراتهم في أماكن مُرخَّصة ولذلك من الظُّلم أن تُحرَّر مُخالَفات طالما لم نجد بدائل للمُواطِنين وبعد الاستفسار عادوا إليَّ وقالوا إنَّهم لا يُحرِّرون مُخالفات من هذا القبيل على أساس وُقوف السّيّارات في الأماكن غير المُرخَّصة، وفيما بعد قرأت مثل غيري أنَّ الشُّرطة حرَّرت مُخالفات ليس في المغار فقط وإنَّما في مُدن وقرى كثيرة عربيَّة ويهوديَّة وأنَّ هُناك حملة تقوم بها الشُّرطة لفرض النِّظام وقانون السَّير وكل ذلك يحدُث ليس باستدعاء من قِبل رئيس المجلس في المغار ولا في أي مكان آخر، وإنما الشُّرطة هي التي تُبادر وتقوم بواجباتها وفرض القانون في كافة القُرى والمُدُن، وللذين يحتجّون على ذلك، قبل مُدَّة قُمنا بحملة توعية والتقينا مع السّائقين ووزَّعنا هدايا ومنشورًا حذَّرنا فيه جميع المُواطنين بأن يلتزموا بقوانين السَّير للمُحافظة على سلامتهم وسلامة أبنائهم وسلامة جميع المُواطِنين وقُلنا لوسائل الإعلام إنَّ من لا يُريد أن تُحرَّر مُخالفة ضدَّه عليه ألا يرتكب المُخالفة حفاظًا على صيانة وحياة الآخرين".
موقع سبيل : أعلنت مجموعة من الشّباب عبر الفيسبوك عن نيّتها الخُروج في مُظاهرة أمام المجلس المحلي ضدَّ تواجُد الشُّرطة، فماذا تقول في هذا المجال ؟
رئيس المجلس المحلي : " هُناك مجموعة من المُواطِنين يتَّهمون رئيس المجلس بكل ما يحدُث في العالم، حتّى حينما تحدث فيضانات في الفلبّين أو أعمال قتل في مصراتة فهو مُتَّهم بالمسؤوليَّة عن ذلك، نحنُ انتُخِبنا لهذا المنصب كي نُحاوِل خدمة المُواطِنين بكل الوسائل والشُّرطة تقوم بواجِباتها وليس بوسع أي رئيس سلطة محليَّة أن يمنع الشُّرطة من القيام بواجباتها وحتى إذا قام رئيس المجلس نفسه بمُخالفة القانون فسوف يُعاقَب ".
موقع سبيل : هل أنت تضع حزام الأمان داخل شوارع القرية خلال قيادتك السّيّارة؟
رئيس المجلس المحلي : " أنا أضع حزام الأمان وأحافِظ على سلامتي وألتزم بالقوانين بشكل صارم وكل من يدّعي غير ذلك في الفيسبوك أو "الفوتبوك" فهُو كاذب ومُفتَرٍ لأنَّني ألتزم بالقوانين وقوانين السَّير جاءت لتخدم المُواطِنين للحفاظ على حياتنا وسلامتنا، وأقترح على المُفتَرين أن يهتمّوا بسلامتهم وسلامة الآخرين بدلا من بثّ الدّعايات الكاذبة وبدل المسّ بالآخرين" .

تعليقك على الموضوع
هام جدا ادارة موقع سبيل تحتفظ لنفسها الحق لالغاء التعليق او حذف بعض الكلمات منه في حال كانت المشاركة غير اخلاقية ولا تتماشى مع شروط الاستعمال. نرجو منكم الحفاظ على مستوى مشاركة رفيع.
1.من انتم من انتم ثوره ثورهיאלה יאלה שמענו אותכם תתקדמו ותתחילו לזיז עניינים כי דיבור רק מעיד על חולשה תתחילו לארגן הפגנות מול המעוצה שאדון פריד יתן את האות למשטרה שלא לכנס לפה יותר !!!! אדון פריד הבחירות בפתח :)))15/03/2012 - 11:43:50 pm
2.אבן אלמגאר אלחביבההאד'א הו אלקלאם אלסחיח ואלמנטק'י. יא ג'מאעה אלי ביסוק' חסב אלק'אנון וביחאפיד' עק'וואנין אלסיר לה בהימו איד'א אלבוליס פאת עלבלד או לא, ולה בהימו אימתה ביפות ואימתה ביטלע. ליש תנג'יב אלמלאמה ואלחק' עגירנה, תעו תניבדא מן חאלנה, ח'לינה נקון איחנא "בסדר" פי אלאוול, בעדין נסיר נתהים אלבאק'יין. ואללה יןןפיק ויח'לי אלג'מיע פי הלבלד אלגאליי עק'לובנה ג'מיע.16/03/2012 - 12:10:11 am
3.לא הצבעתי בבחירות האחרונות לפרידעכשיו אני מצביע בגדול ,המשטרה נמצאת כדי לשמור על הסדר בערים ןדם בכפרים וסוף סוף נכנסו לכפרים זה הנכון16/03/2012 - 02:10:41 am
4.דועאא - סטודנטיתאנחנו חיים במדינה שיש בה חוקים וחובת כול אזרח במדינה זו להתנהג לפי חוקיה. הבעיה היא שכוונת המשטרה אינה באמת לשמור על סדר ועל ביטחון תושבי הכפר, מבצעים כאלה רק בשיבל הכסף. אני בעד שתהיה משטרה בכפר, אבל תמיד ולא חד פעמי, תרבות שמירת החוקים בכפר שלנו תשמר רק בנוכחות מתמידה של המשטרה. שינית לכל תומכי ראש המועצה, כבר נמאס לנו מכם, הוא לא עושה כלום, יושב לו במשרד מחליט כול מיני החלטות , מתעסק בעניינים שוליים ולא בעיקר. כבר יש לנו את הידע, וחשיבה אופיקטיבית,ונוכל להגיד, שללא קשר לדת או למשפחה של פריד, הוא לא מתאים לתפקידו. אין לי בעיה אישית עם פריד, יש לי בעיה עם הדרך שבה הוא עוסק, יש לי בעיה בהיותו ראש המועצה ומקומו לא שם. אנחנו הצעירים ביחד עם כול אדם אחר שרוצה את טובת הכפר ציריכם לשנות את המצב, ואחת הדרכים היא להחליף את פריד באדם מתאים יותר לתפקיד.16/03/2012 - 09:25:22 am
5.المظلووما الحاجة الى كل هذه القوات من الشرطه لتحرير مخالغات سير ؟؟نحن لسنا ارهابيين حتى يداهمونا كما يحدث غي المناطق المحتلة16/03/2012 - 07:38:48 am
6.في سيارات بتوقف على رصيف ممر المشاه ع الدوار فمركز البلد يا ريت تلاقولها حلفي سيارات بتوقف على رصيف ممر المشاه ع الدوار فمركز البلد يا ريت تلاقولها حل16/03/2012 - 07:49:21 am
7.תושב מן המנייןפריד משתדל לדחוף את הכפר למעלה, וחלק מהתושבים מושכים אותו למטה. התושבים התרגלו( בעצם הרגילו אותם וחכנו אותם להיות עבריינים)והכל ע"מ לגרוף קולות ,לא פחות ולא יותר . פריד אחי, לא משנה מה תעשה השנאה,הקנאה,והאניטריסים הפוליטיים הם אלה שמניעים את הדברים, לא אינטרס ציבורי ולא כלום. כנראה שהתושים מעדיפים כמוהם להיות בראשות המועצה.16/03/2012 - 09:28:19 am
8.דויד מרטיןאתם מצחיקים, כולכם מאיימים שהבחירות בפתח, אתם לא יודעים שלא יהיו בחירות? עוד לפני תום הקדנציה שלו פריד יהפוך את מג'אר לעיר, וכך בעצם ישב עוד 5 שנים על הכיסא מבלי לעשות כלום. ......16/03/2012 - 09:29:26 am
9.عليملو كنت رئيس مجلس محلي وراْيت ما يحدث في المغار وغيرها كنت استدعيت الشرطة على مدار الساعة لمنع ما يجري من حوادث ومخالفات.وان لم افعل هذا فاني شريك في الجريمة.عندما يقع حادث سير او سطو على محل ما ,او عملية قتل واجرام كلنا نهب لالقاء التهمة على الشرطة.فالى اولاء الشباب اقول كفى اتهامات زائفة وبدل ذلك اوافقكم اذا قمتم بمظاهرة تدعون بها الشرطة الى منع الاجرام والسرقة ودخول اناس غير مرغوب بهم الى قريتكم.16/03/2012 - 09:27:08 am
10.צעירי מגאראנו צעירי מגאר לא מאשמים אותך במה שקורה בעולם אנו מאשמים אותך במה שקורה בכפר .תסלח לנו אדוני ראש המועצה שאתה לא משרת את הכפר אלה אתה משרת המקורבים שלך אנו מבקשים ממך להגיב כן באתר סביל מה עשיתה בשלוש וחצי השנים לשולטנך לטובת הכפר . לידעתך חוק זה חוק ודין החגורה כדין החניה אתה עורך דין ואתה צריך לדעת את זה .ואם אתה לא יודע זה חמור ביותר ואל תחשוב שהתושבים טפשים .לידעתך בעיית החניה היא יותר חמורה מהחגורה כי היא גורמת לחסמת הכבישים ואם חס וחלילה יקרה ארוע שיצריך כוחות הצלה הכחות לא יצליחו להגיע לזירת הארוע לדברך שימשיך התוהו ווהו בכפר . עד עכשיו אנו מגבים על דבריך ובהמשך נמשיך לכתוב על כשלונתך .צעירי מגאר.16/03/2012 - 09:51:29 am
11.נזיה עסאקלהلقد قتل في المغاار عشرات من خيره الشباب نتيجه السياقه المتهوره لذا تواجد الشرطه في المغار امر ضروري لكن مع بعض الملاحضات 1-نرجو من الشرطه الحضور اثناء اليل لردع الشباب الطائش وليس الحضور ساعات الضهر وتحرير مخالفات للاشخاص المحافضين على القانوت العائدين من عملهم 2-على الشرطه في الوسط العربي ان تفهم انها لخدمه الجمهور -هنالك شعور لدى الكثيرين ان الشرطه تعاملهم معامله استعلائيه -وانها اتت ((لتاديب)) الناس وليس حثهم للحفاض على القانون16/03/2012 - 10:02:15 am
12.טוםמצער מאוד שראש המועצה אינו אומר את האמת בכתבה זו. מפקד המשטרה ערך תדרוך לחלק מעובדי המועצה אני בינהם בהוראת ראש המועצה.התדרוך למבצע התקיים באיזור התעשייה ליד חנות "ביבי סמיל" מר פריד התקשר לאתר סביל לסקר את התדרוך אני אישית שמעתי אותו .מר כמאל אברהים נכון ..אזמדוע ראש המועצה טוען שלא ידע .......... מר פריד אתה הודעת למשטרה וזה תפקידך מדוע אתה תמיד מתחמק? די נמאס .תתפטר כבר ............16/03/2012 - 10:56:13 am
13.לראש המועצהאתה לא עושה ולא תעשה בעתיד. הכפר גדול עליך אני מבקש ממך אישית תתפטר ......................16/03/2012 - 10:57:56 am
14.לפרידכמו שמותר לך לטעון שחלק מהתושבים מעללים עליך ומשקרים גם לתושבים מגיע להם לטעון שאתה משקר אותם ועובד עליהם ואתה דואג לכסא שלך ולמקורבים שלך ולא מתאים לראש מועצה להשתליח בתושבים כך תחשוב על זה בפעם הבאה אני מתציע לך ללכת ללמוד קורס יחסי ציבור אולי יעזור לך בעתיד לידעתך התושבים מדברים מתוך כאב על מעשיך ודרדור הכפר והחזרתו לימי הבינים16/03/2012 - 10:37:55 am
15.למספר 4 דועאאאני מסכים עם כל מילה שכתבת אני מציע לך להמשיך בדרך הזו עד שנחליף ראש המועצה הכושל למען טובת הכפר ורק הצעירים יכולים לעשות את זה ורק הם יכולים להתעלות על שלטון החמולות כי יש לנו תפיסה שונה וראית העתיד16/03/2012 - 10:48:35 am
16.يبيسبيسبسبيسبيسبيسبيسبيسكبييييير يا فريد16/03/2012 - 10:50:15 am
17.למשפחת גאנםאם אתם רוצים שראש המועצה הבא יהיה ממשפחת גאנם תחפשו מועמד אחר פריד גמור ואין לו סכוי16/03/2012 - 10:53:08 am
18.מגאריהדבר הכי טוב שקרה שהמשטרה נכנסה לכפר והתחילה לבצע את העבודה . ומי שחושב אחרת הייתי רוצה לראות אותו חס וחלילה מעורב בתאונה כשהנהג השני אין לו רשיון נהיגה וביטוח ויותר מכך שיכור , וגם הייתי רוצה לראות אותו מעורב בתאונה חזיתית כשלא היה חגור בחגורת הביטחות חס וחלילה . ומה כל זה קשור לראש המועצה ??? מי שלא שמע חדשות , שר ביטוח הפנים ומפקדי המשטרה החליטו להתחיל סוף סוף לאכוף את החוק בכפרים , וזאת לאחר שראו את כמות התאונות . אז על מה אתם מפגנים ??? על זה שהמשטרה רוצה לשמור על חייכם ??? או על זה שאתם רוצים לנהוג בלי רשיון נהיגה ולהשתולל בכפר כמו שבא לכם ???16/03/2012 - 10:55:17 am
19.רים ג.גוס באלקוו פעמרקו מא בתטורו...אנתו מש שאיפין שבאב לבלד בסיארא שו עמיעמלו?? ולא עאמלין חאלקו מש שאיפין אשי גועללל נפש ...התנהגות דוחהה ..ולאד סף 11 בסאבק'ו בסיאראהון עאי אסאס האא??! נו באמת תתעוררו ..ולא שטרין אחרי כל תאונה במתלו שב צעיר ק'ולו קלו עלאהל אלי אעטו סיארהה ...תפקיד למשטרה וק'ף האי לשטותתת...הגיע הזמן תסירו בנאדמין אנא מש עמבק'ול אנו פריד מושלם בתפקידו כראש מועצה אפילו אנא בנתק'דו ויש לי המון תלונות בס במיוחד בשגלת למשטרה אני בעד לגמרי לאנו אי חדא בפהם ובפקר מניח בשוף אנו האד לשי למסלחת למגאר ואהלהאא אתטורווו עאדדדד....16/03/2012 - 11:27:40 am
20.למספר 17 ולכל .....פריד גאנם הוא נציג כל הכפר ולא רק משפחת גאנם... ותאמין לי שבכפר יש הרבה אנשים מבינים ולא כמוך... בקשר לכל המתנגדים להימצאות המשטרה בכפר: מה אתם רוצים שיהיה פה עבריינות ? שנהפוך למקום שאי אפשר לגור בו? המשטרה עושה את העבודה כאן כמו בכל עיר ויישוב במדינה.. דייייייייי נמאסתם פריד גדול ואנתי קביייייר16/03/2012 - 11:42:28 am
21.ג'ול עסאקלהלמר פריד גאנם ...עם כל הכבוד לך אני יותר מפעם אחת ראיתי אותך נוהג בכפר בלי חגורה ומדבר בטל' ....... ...אין שום סיבה בעולם שתהיה משטרה בכפר בשעות הצהריים ואם באמת צריך להיות משטרה אך ורק בשעות הלילה ...תבוא לבקר היום אחרי השעה 11 בלילה ליד הכיכר ותראה איך הופכת מגאר שלך לפורמלה ONE ...נהגים שתויים משתוללים ובלי רשיונות ומה עם הטרקטרונים שעושים רעש כל היום גם לזה לא איכפת לך מר פריד ...אני בעד שתהיה משטרה בכפר אבל הם לא גברים ולא יכולים לתת דו''ח לעבריין כי הם מפוחדים .. ואם תהיה הפגנה ליד המועצה אני הראשון שאגיע לשם16/03/2012 - 11:44:45 am
22.טוב שהבהרתם את עניין השקרים של מתנגדי פרידתודה לאתר סביל על הבהרת הדברים...... כמה אתם יכולים לשקר ובסוף האמת יוצאת לאור... ופריד מועך אותכם ואת השקרים שלכם......... דיייייייייייייייייייייייייייייי נמאסתם יא אפסים16/03/2012 - 11:45:05 am
23.אבו גנטיהייתי אומר גם "סורמאי עתיקה בוק" חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מה זה השטויות של המתארגנים..... אני באמת רוצה שיפגינו, כך ייחשפו כל אלה שכותבים שטויות על פריד והם מפחדים להגיד את שמותיהם..... יא רית תעמלו, כלי אלנאס תערף חקיקתקו יא "פוטבוקנקים"16/03/2012 - 11:50:42 am
24.حافية القدمين"ادعي" لك بالخير، ولكن لماذا لا تعرفين الكتابة؟ الجميع يعرف ان شخصا واحدا او عدة اشخاص يعدون على يد واحدة يكتبون ضد رئيس المجلس للذر الرماد في عيون الناس وكأن المغار بجميع سكانها ضد الرئيس وذلك من أجل اهداف سياسية. جميع من لهم عيون وآذان وعقول يعرفون ان الرئيس يعمل من اجل مصلحة المغار. أما بالنسبة للمتظاهرين: ماذا ستكتبون في طلب رخصة للمظاهرة؟ أم ستخالفون القانون وتتظاهروا بدون ترخيص؟ فقط في المغار قلة قليلة ضد الرياضة وضد سيادة القانون. كيف يمكن ان نحسن حياتنا بدون نظام؟  16/03/2012 - 11:53:36 am
25.لرقم 16اطلع من فلمك16/03/2012 - 12:19:49 pm
26.לה משנהكنك رئيس اطلع الشرطه من البلد واعمللك اشي مفيد16/03/2012 - 12:23:49 pm
27.למספר 20ומה אתה אומר על מה שכתבו צעירי מגאר יא פהמן ......16/03/2012 - 01:44:43 pm
28.למספר 20הוא נציג המקורבים בלבד .הוא לא נציג הכפר לידעתך ואם אתה לא מאמין תשאל אותו16/03/2012 - 12:38:51 pm
29.לתושבי מגארחשוב מאוד ההפגנות מול המועצה אני תומך בזה .אבל צריך להתכונן להפגנה הגדולה והיא יום הבחירות וכך כולנו מתפטרים מהשלטון הכושל הזה לטובת הכפר16/03/2012 - 12:46:40 pm
30.פלאס ואפלאס בהלבלדלראש המועצה המכובד אתה צריך לעבוד על דברים חשובים ביותר בנושא הזה , לפי דעתי צריך להיות משטרה בכפר אבל שיתעסקו בדברים חמורים כמו שיעצרו העברינים שמשתמשים בסמים שיושבים ליד הבסיס ובאזור תעשייה שיעצרו את הגניבות בכפר שיעצרו את הסוחרים שיעצרו החיילים שמתעסקים עם עולם תחתון וארגוני פשע שסוחרים באמלח , לצערי הרב המשטרה מעוניית בכל זה המשטרה מפחדת מהעבריינים היא נותנת דוחות לאנשים העניים והפשוטים כמו לחלק דוחות על חגורה אתה ראש המועצה תדאג שעבודת המשטרה בכפר לפתור את הבעיות החמורות.16/03/2012 - 01:02:59 pm
31.ב..למספר 7 מתטלע מן פלמק !! חונכנווו מניח וגסבן ענקק , ואדון פריד גאנם מתתסחסל ען דהרנא עאדד אך אך אךךךך וינק יא עמי אסעד :D16/03/2012 - 01:16:53 pm
32.יוסףכל המשפחה שלי הצבענו לפריד גאנם..בבחירות הבאות רק שיחלום על קול אחד. לא רק לא עשה דבר..............16/03/2012 - 01:48:57 pm
33.יוסף בלעוסאני חושב שחלק גדול מתושבי הכפר חיים במדינה משלהם אסור למשטרה לכנס לכפר למה מי אנחנו ???????? אנחנו לא מעל לחוק מה הקשר בין ראש המועצה למשטרה תבינו ראש המועצה לא מפקד תחנת משטרה הוא ראש ראשות כל מי שחטף דו"ח שיבואו בטענות לעצמו כי אני בטוח שהמשטרה לא סתם רשמה 50 דוחות כאחד שמסתובב המון בערים היהודיות אני רואה ניידת כל 200 מטר חוץ ממצלמות מהירות . אצלנו רואים את המשטרה פעם ב 10 שניים לכן מרשים לעצמנו לעשות הכל נקטפו הרבה פרחים צעירים ממגאר מספיק עם האסונות לשלם דו"ח של 1000 ש"ח זה לא אסון אבל לאבד צעיר אוצעירה או כל בן אדם זה האסון האמיתי לכן תרגעו אחים יקרים תנהגו עפ"י החוק כמו שנוהגים כשיוצאים מהכפר תשמרו על עצמכם למען ילדכם ומשפחותיכם לא למען כיסכם16/03/2012 - 01:27:51 pm
34.לומד פסיכואנלטיקהשלוש שנים אני עוקב אחרי התנהלות ראש המועצה שהצבעתי עבורו ומצאתי: 1.אמירת האמת מפיו הינה גוססת .............. 2.מנהל את הכפר עפוך על הפוך.דבריו בכתבה זו עדות לכך. 3.מראה סימני יאוש וחוסר אונים מול הצרכים של הכפר וחסר כל כתובת בממשלה לפתרון הבעיות. 4............................... . 5.אי אמירת האמת מובילה להתנהלות חנפנית ורדודה. 6.......................... על כן יש צורך דחןף לחייב את מר פריד לעזוב את תפקיד ראש המועצה והכל לטובת צעירי מגאר ולטובתו. אתר סביל ישר כוח16/03/2012 - 01:58:18 pm
35.למספר 22כנראה שאתה בלחץ והאמת יצאה לאור תודה לאתר סביל שחשף הברצוף האמתי לפריד ותומכיו אבל אני כועס על אתר סביל שמאפשר למגיב מספר22 לכנות את התושבים בכינוי אפסים לידעתך מספר 22 האפסים האלה הם הצביעו לפריד והמצבעים האלה הם יורידו את פריד מהשלטון ואפס כמוך לא נאפשר לו להתפטות בצורה הזו לעד .חומר למחשבה לכל התושבים היקרים ולטובת הכפר כולו תבינו עם מי ישי לנו עיסק...צעירי מגאר... ב א ה ב ה16/03/2012 - 01:53:13 pm
36.21 , 17,15,4 מס״מס״ 21,17,15,4 אני אתכם אנחנו כן יכולים לעשות הפגנה ולהעיף את פריד מהכסא ובבחירות הבאות אין לו סיכוי . ו....תנצלו את הזמן תשבו ביחד ותחליטו מי יהיה הנציג שלכם בבחירות הבאות כי פריד אין לו סיכוי כבר נמאס ממנו התושבים לא רוצים אותו ואני אישית לא רוצה אותו ואם באמת תהיה הפגנה אני אהיה אחת המפגינות והענין זה לא רק המשטרה אלא גם המון דברים אחרים ........ ועכשו תתחיל לחשוב איך אתה יכול לעזור לכפר حاول انك تعمل اشي صح لمرة وحدة بحياتك ולחיא מש בס אנק תקבל תפקיד الحياة اوسع من هيك يا فريد סביל ארגו אנשר16/03/2012 - 02:04:19 pm
37.תומך בעידן החדש ובטובת הכפר הכלליתראשית, האמת שכתובה כאן מכה במפיצי השקרים והשמועות... מאחל לכם להמשיל להפיץ שקרים ושמועות כי להועיל אתם לא יכולים ״القافلة تسير ״... שנית, אללי בדו יעמל מוד׳אהרה ד׳נבו עלא גנבו לאנו ימקן גמאעת אלראיס יזעלו ואחנא בסופו של דבר ולאד בלד. אני מציע לכם לעשות משהו יותר טוב למען הכפר ולא עוד דבר בשביל להזיק לפריד...16/03/2012 - 02:06:18 pm
38.צעירי מג׳אר שתומכים בטובת הכפר הכלליתכל הכבוד לראש המועצה על כל מה שהוא עושה למען הכפר. תמשיך כך16/03/2012 - 02:13:05 pm
39.צעירי מג׳אר שתומכים בטובת הכפר הכלליתכל הכבוד לראש המועצה על כל מה שהוא עושה למען הכפר. תמשיך כך16/03/2012 - 02:17:49 pm
40.ל38 39אתם לא צעירי מגאר תחפשו שם אחר צעירי מגאר האמתים נגד פריד זה משחק זול ואם תתחילו להפריע נכתוב צעירי מגאר נגד פריד הכושל16/03/2012 - 03:26:40 pm
41.צעירי מג׳אר שתומכים בעידן החדש ובטובת הכפר הכלליתל-40 שמרבה להפיץ שקרים: 1- אנחנו כותבים בשם ״צעירי מג׳אר שתומכים בטובת הכפר הכללית״ ולא הזכרנו את פריד ולכן אני תוהה איך ידעת שאנחנו תומכים בפריד?!! אהה נכון עכשיו ידיתי למה... כי פריד הוא זה שתומך בטובת הכפר הכללית ולכן אתה משער שאנחנו תומכים בו ואני חייב לומר שאתה צודק... אנחנו תומכים במי שמוציא אותנו מהבוץ שנקלע אליו הכפר בשנים שקדמו לתקופתו של פריד והוא מצליח ובגדול... 2- אתה יכול לכתוב ולקשקש מה שאתה רוצה אך תזכור תמיד שבסופו של דבר אנשי מג׳אר אינם טפשים ויודעים טוב למי כן להאמין ולמי לא... כל הכבוד לראש המועצה ובהצלחה בהמשך...16/03/2012 - 03:48:23 pm
42.סולטאןתאכלס כל אחד יצביע לחבר או בן משפחתו בבחירות .. תפסיקו לדבר כאילו שאכפת לכם ממה שקורה !16/03/2012 - 03:49:47 pm
43.לא משנהאדא קן אלמגלס מש מדכאל מע אלמשטרה אז בדית אלחב יתחמלו אדה קנו זלאם אלמשטרה16/03/2012 - 04:11:15 pm
44.משקיף מהצדלצעירי מגאר שמתנגדים לפריד ולצעירי מגאר שתומכים בפריד תפסיקו לריב על השם כי לשניכם אין הזכות להשתמש בשם זה מכיוון שלא כל צעירי מגאר נגד פריד ולא כל צעירי מגאר בעדו . אני מציע לשניכם לכתוב בעד פריד ונגד פריד .16/03/2012 - 04:19:59 pm
45.למספר 41מי שמסלף וכותב את השקרים זה אתה מאז שהתחלנו להגיב דברנו על אובדות ועל הכשלון של פריד בכל התחומים לטובת הכפר ועשינו מהפיכה בתרבות התגובות ורוב הגבים אמצו את הקו שלנו לדבר לעניין ........ תחזור לארכיון ותבדוק את זה .צעירי מגאר האמתיים ונגד פריד ........ .צעירי מגאר.16/03/2012 - 06:42:27 pm
46.אחדפריד אתה האכזבה גדולה מכול הבחינות תעזוב אותאנו בשקט16/03/2012 - 05:11:17 pm
47.תומך בעידן החדש ובעד טובת הכפר הכללית ונגד אינטרסנטים שמחפשים קולות לבחירות ולא איכפת להם מהכללראש המועצה בפאן האישי: עו"ד ,משכיל, מיצג את תושבי הכפר על הצד הטוב ביותר, כשהוא נואם במעמדים שונים, או כאשר הוא מופיע בתקשורת , אני בטוח כי כולם מרגישים טוב,ולא פלא כי הפורם הדרוזי בחרו בו כדובר הפורם. אדם מוסרי מאד שומר על כספי המועצה, אינו נוטה ללחצים חברתיים שונים, לא יוציא שקל אחד שלא לצורך,גם אם מדובר ברווחים פוליטיים זולים לפעמים, אפשר לראות את זה בחוזים החדשים שהוא הכין לפינוי האשפה,ההסעות,ועוד. פריד משמש גם כדוגמא אישית, הוא וויתר על תקציב חודשי שמגיע לו עפ"י חוק לטובת אירוחים וכיבודים, מדובר בסכום גדול, הוא מזמין את אורחיו מכספו הפרטי. פריד נותן יחס שווה לכל התושבים ומכל השכונות,המשפחות והעדות. שקיפות מוחלטת לכל העשייה במועצה. בתחום הספורט: השקעה כספית גדולה לעבודות במגרש הכדורגל, ישיבה עם מפקד המחוז, וקבלת אישור לפתיחת המגרש מחדש אחרי שהיה סגור במשך שבע שנים, תמיכה בקבוצת הכדורגל ,תמיכה כספית אישית בסכום נאה,והוראת קבע חודשית, ותמיכה של 100.000 שקל תקציב מהמועצה, ( השנה הוא יגדל משמעותית), ליווי כמעט אישי למשחקי הקבוצה, הן בבית והן בחוץ. מחלקת הספורט במועצה נושמת מאד, ילדים , נערים,משחקי כדור במסגרת עיר ללא אללימות, ועוד, פריד נושם ספורט. בתחום התרבות והחינוך: הקמת בית ספר לחינוך מיוחד, הקמת בית ספר ייסודי בשכונת אלחריק,גני ילדים, השלמת כיתות בבית ספר מקיף א', שיבוץ כמעט כל בתי הספר בשנה שעברה בסכומים אדירים,נמצא בשלבים מתקדמים לפתיחת בית ספר טכנלוגי, בשלבי תכנון להעברת בית ספר יסודי ב' לשכונה הדרומית,בשלבי סיום לקבלת היתר לתחילת בנית אולם ספורט ענק בבית ספר מקיף א',ועוד.. בתחום השיגי הבתי ספר, אז אין ספק כי בתקופתו של פריד שני בתי הספר הגיעו לאחוזים גבוהים במקבלי תעודות בגרות (קודם בזכות המנהלים וצצות המורים)כמעט 87%. בנושא המינויים למערכת החינוך, אין ספק כי פריד הוכיח כי הוא מתעלה מעל החשובונות הפוליטיים הזולים, הוא בוחר במי שמתאים גם במחיר שיבוץ מורים מחוץ לכפר, החינוך הוא דבר קדוש שלא מזלזלים בו. בתחום התרבות, עשרות פעיליות ביוזמת המתנ"ס וביוזמת ארגונים אחרים ובתמיכה אישית של ראש המועצה, אין מקום עכשיו לציין את כולם , אפשרי בעתיד אם יהיה צורך. תקציב המועצה: נקודת הפתיחה של פריד בנושא הזה הייתה מינוס כמעט 170 מליון שקל, 7 משכורות שלא משולמות לעובדים, אין פינוי אשפה, ניתוקי מים כל בוקר וכל ערב, 30% משלמים מסי מים, ועוד 50% משלמים מסי ארנונה, תשתית הכבישים הרוסה לחלוטין, החל מהכביש הראשי בשכונת ראס אלחאביה,במשל חמש שנים היה כביש עם נתיב אחד וערמות של קורקר בשני צדיו, הכביש שמוביל לשכונת אלחריק,כולל המשתלבת בשיקום שכונות לי קופת חולים מאוחדת, בורות בכביש הראשי במגאר, ועוד ועוד, הרשימה ארוכה. עם מצב כזה פריד התחיל לטפל בבעיה אחרי בעיה, יזם,והוביל למאבק של הראשיות הדרוזיות נגד משרד ראש הממשלה,שבסופו של דבר זה הביא להסכם האחרון שיצא לפועל בין הראשיות הדרוזיות לבין משרד ראש הממשלה, ובנוסף לזה פריד קבל גם תקציבים מתכנית פראברמן למגזר הלא יהודי, עשה הסכמים חדשים עם כל הקבלנים שעובדים עם המועצה, בתחום האשפה, ההסעות, סגירת גני ילדים מיותרים ,מושכרים שבהם הועסקו גננות רק למטרה פוליטית, ועוד.. ובזה הוא חסך מליוני שקלים בשנה, דאג להעביר את משק המים והביוב לתאגיד,( נתייחס אליו בהמשך),צמצם בהוצאות מיותרות, הצליח למחוק חובות גדולים מול בטוח לאומי, מס הכנסה ,דאג לבצע עיקולים נגד כל מי שחייב שקל למעוצה, ועוד.. כל זה הביא לסיום שלוש שנים ללא גרעון , ובכך הוא גם זכה לקבל את המענק ממשרד הפנים, צמצום הגרעון במליוני שקלים,חברים זה לא מובן מאילו, זאת הנהגה כלכלית נכונה, ומבינה עניין, ומתנהלת כפי שמועצה צריכה להתנהל. בתחום התקשורת: פריד כאיש תקשורת בעברו, הוא מבין את חשיבות הנושא, הוא הקים אתר אנטרנט עבור המועצה (כנסו לגוגל תרשמו בערבית מועצה מקומית מגאר ואתם תגיעו אליו)באתר הזה אתם תוכלו לראות את סיכום כל ישיבות המליאה, ושירותים אחרים, אני יודע כי האתר יעבור שדרוג בקרוב,שיאפשר גם לפנות למועצה בבקשות דרך האתר, ובעתיד הוא גם ישמש כאמצעי שניתן דרכו לשלם חשבונות הארנונה דרכו. ובנוסף לזה, שני האתרים המקומיים, ותחנת מונטקרלו, משמשים גם כאמצעים מאד חיוניים להעברת מסרים,סיקור ישיבות, ועודד. היום הציבור חשוף לכל המתרחש במועצה, ולא כפי שהיה בעבר. בתחום התשתיות: ריפוד מחדש לכל הכביש הראשי( יש כאלה שטענים שזה אחריות של מ.ע.צ) השאלה הנשאלת היא: אזלמה זה לא התבצע עד עכשיו, הרי אנחנו נסענו במשל 7 שנים בכביש עם בורות מסוכנים , אז כנראה שלא ידעו לעמוד על שלהם ולפנות למ.ע.צ. פתיחת הכביש הראשי בכניסה המזרחית, כביש סופר נודרני, עם כבישי שירות משני צידיו. פתיחת שני כבישים בשכונת ראס אלח'אביה. ריפוד ותיקון כביש שכונת הבדוים כולל פתיחת חיבור בין שכונה זו לשכונת ראס אלחאביה. ריפוד מחדש לכביש בשכונה הדרומית. ריפוד מחדש לכביש בשכונת אלבסבאס. ריפוד מחדש לכביש ליד הכנסייה. ריפוד מחדש לכביש ליד מינמרקט אניס קזל. החלפת המשתלבת באספלת בכביש ליד קופת חולים מאוחדת. פתיחת הכביש בשכונה המערבית מביתו של עאטף עותמאן ומערבה. פתיחת הכביש בכניסה לשכונת אלחריק. ריפוד מחדש לכביש בשכונה המערבית מביתו של אדיב גאנם ומערבה. תיקוני פסי האטה,ותיקון כבישים אחרים בטונות של אספלת. בית ספר לחינוך מיוחד. בית ספר יסודי בשכונת אלחריק. סיום העבודה לבית יד לבנים. סיום העבודה לבית הקשיש. שיפוץ אולם הספורט באנמנסורה. שיפוץ כל בתי הספר. תחילת עבודה לפתיחת מגרש בשכונת אלחריק. התחילו במגביל העבודות לפתיחת מגרש בשכונת ראס אלחאביה( זה נעצר בינתייםבגלל התנגדותם של חברי המועצה המהוללים) התחלת עבודה לפתיחת הכביש בשכונת ולג'משה. בשלבים מתקדמים לתחילת העבודה להרחבת וריפוד הכביש שמקיף את השכונה המערבית , החל מהכביש הראשי ,דרך השכונה המערבית,הצפונית, ועד היציאה ממעון רנטגן. שכונת אלחריק, משכונה מוזנחת שלא נעשה בה כלום, ועד כמעט סיום כל עבודות התשתית החיוניות. ועוד.... כאמור זה רק על קצה המזלג. בתחום תכניות המתאר: המועצה נמצאת בשלבים מתקדמים, אחר המחרז, יש זכיין, והתחילו התכנוים לתכניות האיחוד והחלוקה בכל השכונות. הפקעת הכביש העוקף בשכונה הדרומית, דבר שהביא לקבלת היתרי בנייה לעשרות בתים. תחילת עבודות התשתית בשכונת אג'ודראן. מגרשים נוספים בשכונת אלחריק. הוספת שורה נוספת למגרשים בשכונת אלמנסורה. בשלבים מתקדמים להכנסת שכונות שלות כמו בק'יר ושכונות אחרות לתכנית המתאר של הכפר. בתחום משק המים והביוב: אין ספק כי המעבר לתאגיד המים, פוליטית יכול להיות לא נכון,כי בזה אתה כביכול פועל נגד הזרם, אך פריד הרגיל אותנו שמטרת הכפר היא מעל מטרתו האישית,ומעל כל מטרה אחרת, קודם כי עפ"י חוק המועצה חייבת לעבור לתאגיד, אחרת היא הייתה צריכה לשלם כנסות על גבי כנסות , שגם כך היא לא ההייתה מצליחה לשלם את החובות שלה עבור צריכת המים,כי התושבים פשוט לא שילמו את הכספים שהם חייבים למועצה, ומצד שני למעוצה לא היו כלים להתמודד עם תופעה זו( הבנתי כי במועצה הקודמת ,יצאו בהחלטה כי כל מי שלא משלם מים ,יש לפרק לו את שעון המים, מצחיק מאד). הפרוייקטים שהיום תאגיד המים מוביל בתחום חיבור בתים ושכונות שלמות למערכת הביוב, זה דבר שללא התאגיד לא יכל להתבצע במשך עשרים שנה ע"י המועצה, ובמשך כל התקופה הזו שכונות שלמות היו צריכים לסבול מריח של ביוב . בנוסף לזה המועצה חסכה לעצמה לפחות 5 מליון שקל שנתי . מחירי המים הם מחירים אחידים הכל מדינת ישראל. התוספת הקטנה שאנחנו נותנים לתאגיד שווה את כל מה שהם עושים, היום אנחנו מוצאים כספים על שטויות בכל יום, אזלא נורא אם נשלם 50 שקל תוספת בחודש עבור התאגיד. בסןפו של דבר זה מאד משתלם גם לתושב, שלא מנתקים לו מים,בגלל עברינות של תושבים אחרים, וגם משתלם למועצה שחוסכת לעצמה כספים אדירים. פתיחת מרכז להב"ה. פרוייקט עיר ללא אלימות,כפר מגאר הוא מודל לחיקוי בהפעלת הפרוייקט בין כל אלה שמפעלים אותו. איזור התעשייה: השלמת התשתיות, מדרכות, תאורה ועוד.. קבל תקציב של 5 מליון שקל , לביצוע פרוייקט של העברת תעלה מתחת לתעלת המוביל הארצי בכדי להפוך את איזור התעשייה גם לתעשייה רטובה, מי שלא יודע היום ניתן לקבל הירים רק לתעשייה יבשה. לאחר ישיבה עם שר התמ"ת של ראש המועצה, בקרוב מתוכנן ביקור ע"מ לקדם את האיזור ולהפוך אותו לאיזור מוביל בצפון. אבו קאסם יעטיק אלף עאפייה, ואללה יעטיק עלא ק'ד נואיאק יא חביב אלשעב.16/03/2012 - 07:31:07 pm
48.מגאריכל רשי המועצות הדרוזיות מכאתיר רק חוסין פארס בירכא וארק בינוח הכונה אנחנו צרכים ועדה רק ואך16/03/2012 - 07:45:21 pm
49.למספר 24כל הכבוד......16/03/2012 - 08:30:40 pm
50.צעיר ממגאראני מתבייש באלה שכותבים תחת השם צעירי מגאר, מה אתם רוצים לחנך לעברינות!ולאי שמירת חוק! אנחנו הצעירים אלה שתמכו בפריד לראשות המועצה, ואנחנו עדיין איתו ובגדול, כי זאת היא הציפיה שלנו ממנו, חוק חוק חוק חוק חוק חוק חוק. אלה שחותמים תחת השם צעירי מגאר הם לא פחות ולא יותר שלושה אנשים בקושי. תחפשו לכם משהוא אחר.16/03/2012 - 10:46:28 pm
51.מגארי חורקודם כל אני מחזק את ראש המועצה עורך דין פריד גאנם כי הוא אמיץ זה דבר ראשון . דבר שני לגביי עבודת המשטרה בכפר זה בסדר גמור וצריך לעשות כל שבוע מבצע כזה כי בכפר אין תרבות נהיגה ויש הרבה נהגים משתוללים ונוסעים ללא רשיונות אז תפסיקו לבלבל את השכל ולהאשים את ראש המועצה בכל דבר16/03/2012 - 10:58:25 pm
52.צעיר מן אלחארה אלג'רביהפריד ובס16/03/2012 - 11:12:50 pm
53.תושב פשוטל- 47: מציע לך להעלות את התגובה הזאת בכל פעם שהמתוסכלים מנסים להפיץ שקרים ולערפל את המציאות. הם חושבים שתושבי הכפר שכחו מה היה המצב לפני פריד ומה המצב כיום. למרות כל הקשיים שעמדו מול ראש המועצה עם קבלתו לתפקיד, הוא מוכיח מיום ליום שהכפר בדרך הנכונה לעבור עידן חדש נקי ............. אצל פריד גאנם כולנו שווים וכולנו בני אותו כפר ולא כמו בעבר כאשר אכלו רק מי שהיו קרובים לצלחת.16/03/2012 - 11:31:27 pm
54.א.ס.ר1- ראש מועצה שקורא לתושבים לא לשלם ארנונה. 2- ראש מועצה שקורא לתושבים לא לשלם מסי מים. 3- לנהוג בלי רשיונות. 4- לחנות באמצע הכביש. 5- לבנות באמצע הכביש. 6- להיות מדינה עצמאית ובירתה אלמנסורה. 7- ראש מועצה שלא ישלם משכורות לעובדים. 8- ראש מועצה שלא ידאג לאיסוף אשפה. 9-ראש מועצה שלא מעניין אותו לא חינוך ולא ספורט. 10 ראש מועצה שאוסר על בניית מגרשי ספורט. 11-ראש מועצה נגד הבקעת אדמות לפרוייקט ציבורי. 12-.......................... 13- ראש מועצה שלא מעניין אותו מה קורה במועצה, ............. 14- ראש מועצה שעושה הפליות בין אלה שתמכו ובין אלה שהתנגדו לו. 15 ראש מועצה שמחייב הסתובבות מקסימאלית של רכבים מצויידים ברמקולים 24 שעות ביממה. אני מתבייש בצעירים ( במידה והם אכן צעירים) כי כך ייראה הכפר בעוד 20 שנה. אבו קאסם , יישר כוח.16/03/2012 - 11:36:56 pm
55.ט.א ( למען עתיד ילדינו)מדאיג אותכם שיש משטרה בכפר? ולא מדאיג אותכם שמשתוללים בכביש עברייני תנועה שמסכנים את החיים שלכם ושל ילדיכם? מקווה שהמשטרה תעצור אותם ואז יקבלו את העונש הראוי להם.. במקום להתנפל על ראש המועצה בכל מיני שקרים, תגידו תודה שיש סדר ובטחון בכפר, מה שהיה חסר הרבה שנים.. אבל לצערי לא מגיע לכם!!16/03/2012 - 11:32:15 pm
56.אדם שיודע להעריךכל הכבוד לעורך העתונאי כמאל אברהים על התחקיר החיוני מאד שעשה והמחויב המציאות . בתחקיר זה הוא חשף את האמת שהציבור צריך לדעת וזה לא פלא שכמאל אברהים יעשה כן וכהרגלו הוא תמיד מפתיע .יישר כוח16/03/2012 - 11:50:58 pm
57.למר פריד גאנם הנכבדאני מאוד מעריך את אתר סביל על ההזדמניות שבהן אנחנו מעבירים לראש מועצתנו את כל מה שאנחנו חושבים עליו אולי הדבר יביא לשיפור בהתנהלותו כלפי תושבי כפרו ובמיוחד שאין למועצה המקומית אתר משלה הדבר המחייב לפי דעתי כי ישנם הרבה דברים שאנחנו רוצים להבהירם. לגופו של עניין ולגבי הימצאות המשטרה אני בעד , אבל תגובתך לגבי מה שקורה בעולם היא לא מקצועית , אני לפחות חושב שזה סוג של לעג ואין מקום ללעג בתגובות .17/03/2012 - 12:13:14 am
58.مواطن مصدومالله يساعد البوليس على هالمجلس. دايما المجلس مخصوش وبيرمي الشغله على الشرطه.اللي ماكلها هو المواطن.يا ريت المجلس ينشغل في تنفيذ مشاريع مصادق عليها من زمن ابو طارق ولحد الآن مؤجله.ولما بيتنفذ مشروع نحكي الحقيقه عنو وعن مين جابو.الوقت عميمرق بسرعه والبلد عمترجع للوراء مثل كديمه صارت أخورة.المغار والمغاريه بيستاهلوا قيادة أحسن واصدق وأشطر.لازم يتعلموا من عيلبون ومن ساجور. يا للأسف!!!!!!!!!!17/03/2012 - 02:35:34 am
59.ל-54 א.ס.רכנראה שיש לך בעיה בהבנת הנכתב והנקרא או אתה כותב וקורא הפוך לך תלמד ואחר כך תגיב כל הכפר יודע מה הדעות והכוונות של צעירי מגאר האמתים ונגד פריד....אנו צעירי מגאר האמתיים פונים לתושבים היקרים לשפוט מי אומר וכותב את האמת ....צעירי מגאר האמתים ונגד פריד17/03/2012 - 09:06:40 am
60.למספר 47תעשה טובה לתושבים ותפסיק כל פעם להגיב עם אותה כתבה 90 אחוז ממנה שקר הכתבה הזו לא עמדה במבחניים הקודמיים.ואם אתה רוצה נחזור להעתיק את התגובות מחדש למה אתה חוזר על כל דבר מאה פעם אין לך מהשהו חדש...צעירי מגאר האמתיים ונגד פריד.17/03/2012 - 09:19:47 am
61.ניסיםאני תרגמתי את המאמר דרך גוגל והבנתי הכל, רק אתם לא מבינים דבר אחד , שאסר למשטרה לאכוף את התמרורים בכפר, כי זה לא מאושר ע"י משרד הרישוי17/03/2012 - 10:23:02 am
62.עימאד גאנם- למר גול עסאקלהאני לא מבין אותך גול!! כנראה שלא ראת את הכתבה ואתה מגיב בצורה לא עניינית!! בכתבה הבהירו לך ולאחרים שהמשטרה עובדת במבצע נרחב בכל הכפרים והם לא מבקשים מראש המועצה אישור לעבוד בכפרים ובערים, כולל מגאר... משמעו שפריד לא מזמין אותם לעשות דוחות במגאר, נקודה. בשר לזה אם פריד לא שם חגורה או מדבר בטלפון , זה עניין אישי ואין לך זכות לתת לו ביקורת.. אם שוטר יתפוס אותו גם הוא יבל דוח... כמו כל אזרח אחר.. ואם מעניין אותך שהמשטרה יבואו בלילה, אז תפנה למשטרה בעצמך, הרי פריד עוד פעם אני אומר לך, פריד לא מזמין משטרה הם באים לבד, והם מחליטים מתי לבוא.. אז אתה מוזמן להזמין משטרה בעצמך, מה אתה רוצה מפריד... אתה רוצה אותו שיזמין משטרה, ובמקביל אתה מוחה על זה וטוען שהוא מזמין משטרה... תחליט בבקשה מה אתה רוצה מפריד!!!!!!17/03/2012 - 10:50:13 am
63.מעוניין בשקיפותלפי מגיב מס' 47 אפשר לקבל רושם שראש המועצה הנוכחי המציא את מג'אר.מג'אר היתה קיימת לפניו וכל מה שהוזכר בתגובה הרי תוכנן ותוקצב לפני שידרוך בבנין המועצה וזו לא חוכמה גדולה לקטוף פירות עמלם של קודמיו.ידוע שלכל פרויקט יש השתלשלות עניינים.מן הראוי לחשוף לציבור ניירת של כל פרויקט אם דוגלים בשקיפות ומעוניינים באמת שתצא לאור...............17/03/2012 - 01:06:07 pm
64.אנאואללה לאזם יקון משטרה פי לבלד בס מש היק...אנא קונת ואול מרה בקון סיעה 11 בליל עלכיכר עזארה אהל לבלד להאי אלנאס לאזם יקון משטרה לילי סקראנין מש עארפין חאלהון וין ולילי מאשיןן 180 מש ללנאס אלסיעה 12 לדוהור אלי מרוחה מן שוג'ול ולא בתשתרי גראד ללבית מנשאן רבקו פריד לא מגיע לו יקון ראאיס למגלסססססס17/03/2012 - 01:14:52 pm
65.ג'ול עסאקלה............אני בעד שיזמינו משטרה אבל לא לתת דוחות לאדם שחוזר מהעבודה ..מי בכלל שם חגורה בכפר ומי לא מדבר בפל' בתוך הכפר.. כנראה אתה לא שמת לב לשאילה ולתשובה של מר פריד גאנם האם הוא שם חגורה או לא ...הוא ענה בתשובה לא נכונה ..ואם אתה אומר שגם הוא יקבל דו''ח אני אומר לך ומבטיח לך בוודאות שהוא לא היה מקבל דו''ח כי הוא ראש המועצה ..אני לא נגד מר פריד אני נגד המשטרה שלא יודעים להתייחס לאנשים מכובדים בכפר ורק מתנפלים על אנשים מסכנים שחוזרים מהעבודה ...אפילו איפה שהמשטרה עומדת זה סכנת חיים ועלולים לגרום לתאונה אני ראיתי אותם עומדים בסיבוב כאילו אם אתה רוצה לעצור אולי זה שנוהג מאחוריך עלול לפגוע בך ..גם אי אפשר לחנות בצד ימין כי שם היו רכבים ..מפה אני פונה לראש המועצה לטפל בעניין המשטרה ובעניין עברייני התנועה שבשעות הלילה הופכת מגאר לטקסאס..יש כאלי שיוצאים בעקיפות מסוכנות ויש כאילו שעשוים ראלי באלה האנשים צריך לטפל ולא לאחד שחוזר מהעבודה עייף או לזה שנוסע לאן שהוא ..לתת דו''ח לאנשים מהכפר שאין להם כסף זה היה ממוצע נדיר לתת 30 דו''ח על פל' זה 30 אלף ש''ח המשטרה באה לגנוב לתושבי הכפר ואתם אלה שמגבים אותם אני לא מבין אותם ..קיצר ולעניין מר פריד גאנם יש לו זכות מלאה להתערב בזה שהמשטרה לא תכנס בעשות הצהריים אלה בשעות מאוחרות של הלילה הרי לא יכול להיות דבר כזה בכפר זאת בושה לכפר שלנו אם כל שבוע יגבו לא פחות מ50 אלף ש''ח לקופה שלהם גם כך יש לנו מדינת שחיתות ...17/03/2012 - 03:23:18 pm
66.תומך בפרידל-63: שקיפות?!!! איך תהיה שקיפות כל עוד יש אנשים כמוך שמשקרים לעצמם בעיניים?? אז לפי דבריך אם ראש המועצה פריד גאנם יתכנן היום 100 פרויקטים ואותם פרויקטים יבוצעו בעוד רק בעוד עשרים שנה אז הקרדיט יהיה לפריד ולא לראש המועצה שיכהן באותה תקופה!!! ממש לא הגון ולא בגיוני מה שכתבת!!! יש לך תאוריות פגומות ואולי כי המניע פוליטי ולא שכלי מחשבתי... ל-65 (גול עסאק'לה): ראשית, אני מוכרח לומר לך שעל פי מיטב ידיעתי, ראש המועצה תמיד נוסע עם חגורה וזה לפני שהיה ראש מועצה. הוא איש חוק מאז ומתמיד... שנית, את טוען שמי בכלל שם חגורה בתוך הכפר כאילו שזה נכון וחבל. הייתי מצפה ממך לדרוש מכולם לשים חגורת בטיחות ששומרת עלינו ועל שלומנו. שלוש, כתבת שהמשטרה לא מכבדת אנשים מבוגרים!! מה אתה חושב שאם מבוגר טועה אז צריך לסלוח לו?!! גם נשיא המדינה טעה ולא סלחו לו... גול אני מכיר אותך טוב ויודע שאתה אדם שקוף ואוהב את הכפר שלך אך הייתי מציע לך להמשיך כהרגלך לחשוב ולהחליט מהראש ולא לתת לרגשות להשפיע עליך במיוחד אם זה בכיוון השלילי...17/03/2012 - 10:19:39 pm
67.למס 66קודם כל תודה לך על המחמאות .. דבר שני .. בשבוע האחרון הכרתי מה זה משטרה אני לא ידעתי שהמסגרת הזאת כל כך מלוכלכת וגזענית ..אני לא מגזים בשום מילה הם תתרמה של אנשים ברור שלא כולם ... אבל את אלה שהתעסקתי ורבתי איתם הם אנשים שלא מגיע להם לקבל גרוש אחד מהמדינה וחבל שמדינה כמו מדינת ישראל נותנת לאנשים מלוכלכים ושוטרים מושחתים מהדרגה הראשונה להגן עלינו או לעשות לנו סדר ..הלוואי והקלטתי אותם הייתם מבינים איזו משטרה נכנסה לכפר ואיזה אנשים מלוכלכים שרוצים לעשות לנו סדר ..............משטרת ישראל גועל נפש18/03/2012 - 03:02:00 am
68.תומך בפרידאני מסכים איתך שיש שוטרים שמייצגים את משטרת ישראל בצורה מאוד שלילית ועל פי דבריך כנראה שהיה לך ויכוח עם אחד מהם. הייתי מציע לך לדעת איך קוראים לו ולשלוח נגדו תלונה ל- "תלונות ציבור" במשטרת ישראל בתקווה שהוא יקבל את העונש המתאים לו. גול אחי, אל תתן לאנשים שליליים כמו השוטר הנ"ל לשנות את הדמות הכל כך חייובית שלך ותמשיך להיות גול שאנו מכירים, גול שמחלק עצות חיוביות ולא כפי שכתבת לעיל ואני מבין שכתבת את זה מתוך כעס וכאב בגלל הריב עם אותו שוטר אך אני בטוח שאתה יותר חכם ויותר חזק מזה... שבוע טוב18/03/2012 - 07:20:15 pm

استفتاء سبيل

ماهو رأيك في تصميم موقع سبيل ألجديد؟
  • ممتاز
  • جيد
  • لا بأس به
  • متوسط
مجموع المصوتين : 1842

اخر الأخبار

2024/05/05 12:37:26
الجيش الاسرائيلي يعلن عن اغتيال احد قادة لواء رفح... قصف متواصل على مناطق القطاع كافة مع تواصل مفاوضات صفقة التبادل


2024/05/04 21:08:51
النّاصرة: إصابة شقيقين بجروح متوسّطة وطفيفة إثر تعرّضهما لإطلاق نار


2024/05/04 19:38:59
انتخاب مازن غنايم رئيسا للجنة القطرية متفوقا على منافسه د. سمير صبحي.(▪︎31 سمير▪︎42 مازن).


2024/05/04 15:41:28
الاتفاق بين "حماس" وإسرائيل بات وشيكا إذا لم تطرأ أية عقبات جديدة


2024/05/04 13:11:33
عقب المُفاوضات في القاهرة: تقدم ملحوظ حول إبرام صفقة تبادل جديدة ووقف إطلاق النار بغزّة... أنباء حول إصابة عددٍ من الجنود الإسرائيليين في القطاع


2024/05/04 07:08:49
" العَذابُ والمَقت " كلمات وإلقاء كمال إبراهيم


2024/05/03 22:06:45
الحوثيون يعلنون بدء المرحلة الرابعة من التصعيد: "اذا شنت إسرائيل هجومًا على رفح سنفرض عقوبات شاملة"


2024/05/03 13:11:48
القناة العبرية 7 تنشر تقريرا مغرضًا وكاذبا عن أن البيتين الذين هدما في المغار بسبب تسلط أصحابهما لمنع تهويد الجليل


2024/05/02 19:10:29
نتنياهو: اتخذت قرارا سندخل الى رفح وسنفعل كل ما بوسعنا لتحقيق النصر